29 Haziran 2016 Çarşamba

Teröristin Hiç Mi Suçu Yok?!

Artık bu konu hakkında yazmak, çizmek, tartışmak istemiyorum Allah'ım.
N' olur ülkeyi feraha çıkar.

Patlama anında ilk terk edilmesi gereken yer twitter.
Dünkü patlamayi gece artık geç vakitte eve gelip snaplere bakınca öğrendim. Hemen haberlere baktım tabii. Korkunç. Çok üzücü. Ve yine..

Belçika'daki patlamada o kadar üzülmüştüm ki, tüm olan bitene rağmen. Hava Alanı ya. Hepimizin yolu düşmüyor mu?
Atatürk hava alanını duyunca da ürperdim haliyle.
Ah kaç can..
Kaç ocağa ateş düştü..
Allah rahmet eylesin, ailelerine sabır versin...

Twittera girince insanligimdan utandim. Konuyu yine nerelere getirmisler ne küfürler uçuşuyor yine. Ama nedense teröriste değil o küfürler beddualar.

Ya kardeşim, Allah belasını versin teröristin teröre destek verenin demek bu kadar zor mu?
İnanamıyorum ya.
Yok hava alanında başörtülü çalışanlar varmış yok bilmem ne?!
Bu ne demek ya?!

Bu kadar şerefsizlik olur mu?
Bizim ülkede oluyor. Belçika için aglayabiliyoruz, ama sorun bizim ülkede olunca; bu ülke böyle, vay yaşanmaz oldu, nedir bu dindarlardan cektigimiz..
Böyle serzenisler..
Bi de bu insanlar über zeka olduklarından al benim yerime de oy kullan dememizi istiyorlar.

Patlama sonrası fiyatının 5katini isteyen hava alanı taksicileri gibi akbabasiniz! Üzüntünüze kesinlikle inanmıyorum.
Kendi nefretinizde boğulun.