23 Haziran 2016 Perşembe

Bir Tutam Aşk

Bu kitabın kapağını görünce vurulmuş twitterdan paylaşmıştım.
Gerçekten çok ama çok güzeldi, Benlikti.
Derken kitap bana hediye geldi ^^

Nasıl güzel paketlemişler ama var ya, snap atmıştım kargo geldiğinde. (Evet snap başka post konusu olsun)
Sadece kitap değil kitabın konusuyla alakalı ufak hediyelerinde bulunduğu çok şahane bir sunumla elime ulaştı yani.,
Ama kitabın kendi de öyle güzel ki.

Yok yok bu yazmakla olmayacak ben bir video çekeyim o zaman kapak sunum vs ayrıntılarıyla bahsedeyim. (Çektim)



Şimdi konuya gelelim.
Zeynep, dedesi ve babasının izinden gidip hukuk okumuştur ancak avukat olmak yerine aşçı olmak istemektedir, ailesine resti çekip İstanbul'da yemek okuluna başlar.
Kerem ise ağabeyinin İtalya'daki restaurantlarının  başına geçmesi üzerine İstanbul'daki restaurantlarının başına geçen bir şeftir.
Zeynep ile Kerem'in mutfakları kesişecek, biz de aşk ve arkadaşlık üzerine bir kitap okuyacağız.

Kitap 640 sayfa ve punto inanılmaz küçük. Yani normal yazılmış olsa 800 sayfa kafadan tutar herhalde. Gece uyurken okuduğumda gözlerimin yandığını hissettim.
Kitap biterken yapacağını yaptı ancak, Zeynep ve Kerem'in hikayesi devam edecek diyerek spoiler'ı vermiş oldular bence :)
Kitabın ikincisi geliyor bu arada.
Yakın bir tarihte bekliyorum, bu kalın olmamasını umarak..

Bu yazıyı videodan önce yazmıştım, ama bitirmemiştim, ilk defa video ile yazısı aynı anda post giriyorum, videomda daha kapsamlı anlatmışım bence.
Videomu izleyip kanala abone olmayı unutmayın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...