12 Mayıs 2016 Perşembe

Madame Coco İndirimden Neler Aldım?

Ya ben bu Madame Coco'dan bir şeyler alanlara öyle şaşırıyordum ki?!
Yani alanlara da değil içeri girenlere hatta.
Depo gibi bir şey, mağazanın içi.
Ben daha, derli toplu bir Madame Coco mağazası görmedim.
Her şey kolilerde çoğunlukla, tekstil desen birbirine girmiş.
Satıcıların da pek ilgili ve bilgili olduklarına denk gelmedim.

Ama geçen gün önünden geçerken içerisi çok da kalabalık değil, bir adım atabiliyorken girdim. Anneler günü dolayısıyla aşırı indirim vardı.
Bu aşırı indirime de inanmıyorum ya gerçi, bir kere bahsettikleri fiyattan sattılar mı hiç?
Tartışılır.

Madame Coco'nun vücut losyonları, el kremleri falan nasıl bilmiyorum. Ama millette görüyordum, çantalarından çıkarıyolar ve çok da hoş duruyor, ben de işte ufak el kremlerinden bir de bir losyon aldım. Tam kasada bir losyon daha aldım.

İşte yukarıda gördükleriniz.

Eve gelince losyonlardan birini kullandım.
Ay kokusuna bayıldımmm, bayıldımmm!!

İşte buna. Hemen kuzenime fotoğraf çekip attım, onların yakınında var, bu losyondan ve vücut spreyinden bana alır mısın, diye.
O da sağ olsun ertesi gün gitti ama, kalmamış.
Niye bitirdiniz bilmiyorum losyonumu? Annenize almadığınızı biliyorum oysa! :(

Ve, mağaza da çok kalabalıkmış ama asıl, inanılmaz bir kasa kuyruğu varmış.
Tahmin edebiliyorum çünkü öyle bir kuyruğa ben de English Home'da denk geldim.

Neyse, Madame Coco'ya uğrarım bundan böyle ben.

Şunu da demek lazım, losyonun kokusu harika, ben çok sevdim ama kalıcı değil, ben de birkaç saatte bir tazeliyorum :)
Spreyini alaydim iyiydi...

16 yorum :

  1. Madam coco ve english home acaib bir marka oldu , bizim gibi esnafları biraz bitirse de fiyatlarıyla insan hergün %50+%50 yapar mı ? yapıyormuş. Tekstil ürünleri kaliteli değil ama diğer hediyelik eşyaları falan gayet güzel..Kremlerinden bende almıştım gerçekten güzeller...
    Nasıl br kuyruktur içerisi bende anlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya nasıl bu kdar indirim yapabilirler di mi?
      esnaflar açısından ben de düşünüyorum ve isim yaptılar ya marka gibi onlar tercih ediliyor hep

      Sil
  2. Bende English home nin vücut losyonunu kullanıyorum, onun kokusuda çok güzel. Üstelik hemen hemene birgün boyunca çıkmıyor.
    ;)aldıklarını gule gule kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bak bilmiyordum orada da var demek ki

      Sil
  3. Amber kokulu el kremini çok seviyorum bende ama uzun zamandır gitmiyorum öyle mağazalara güle güle iyi günlerde kullan Seyhan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim aldığım di mi o dediğin :)

      Sil
  4. Tespitlerine bayıldım ki açıldığı günden beri aynı yorumu yapıyorum ben de.Neden hep dağınık,neden her şey taşınıyorlar gibi sürekli kolilerde,mağaza çalışanlara neden ilgisiz hatta bilgisiz.Sorduğun üründen haberleri yok bazılarının.Hayır ben müşteriyken nerdeyse bir mağazanın tüm ürünlerini biliyorum çalışanların haberi yok.Ben orada çalışsaydım değil havluyu pikeyi sanırım kurucusunu, yönetim kurulu üyelerini bile tanırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koptummm :))
      yani ya insan az yaptıgı işle ilgili olur :))

      Sil
  5. Çok güzel şeyler almışsınız :) iyi günlerde kullanın <3

    YanıtlaSil
  6. El kremleri kadife gibi yapıyooor :)

    Vücut losyonlarında benimde gözüm var şu fısfıslılarda :) çantaya atar iki fıs fıs yaparız kokusu gittikçe ne olcak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen,
      spreyinde aklım kaldı bir de ucuzlar diye şimdi alamıyorum da ahahah

      Sil
  7. ah ben de indirimlerden bisürü şey alıyorum ve bu losyonlarına da ba yı lı yorum! :)

    güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gülegüle kullanıp misler gibi dolanalımm :)

      Sil
  8. Madame coco dan hiç alışveriş yapmadım ;bir iki kez gezmek için girdim etraftaki kutu yığınlarından hoşlanmayıp çıktım; gelen malları yerleştirdiklerini düşünmüştüm. Her zamanki halleri olduğunu bilmiyordum:) Çanakkale'de bu tarz mağazalar 1-2 yıldır var.( şehrin ilk avm si geçen yıl açıldı :)) ) ve özel günler,indirim zamanları mağazalar tabiri caizse yağmaya uğruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahmin edebiliyorum,ben de ilk başlarda öyle düşünmüştüm ama hiç düzenli görmeyince konseptin o oldugunu anladım :D

      Sil

söz sizin...