13 Mayıs 2016 Cuma

Akyaka'da Sabah Yürüyüşü


Tatil yazılarımı hazırladıkça yayımlayacağım demiştim.
Yazıyı hazırlamak ne demek, sizler için bir video bile derledim ;)
Cidden, önümüzdeki günlerde istediğin ölçüde, yararlı bir yazı yazacağım. Yaz bitmeden yapacağım bunu :)

Benim aslında niyetim çoğunlukla video çekmekti.
Ama niyetimin genişliğini belleğim kabul etmedi.
Çok sıkıntı çektim, uygulama falan sildim telefonda. Mail bile gönderemiyordum bellek dolu diyordu. Ayşş Kabus :)

Sonra video çekmeyi bıraktım.
Ama bu daha ilk günden bir video.



İzlediniz mi? Nasıl olmuş?

Şunu da belirtmek isterim ki her sabah yürümedim :) sabahları sıcak oluyordu önce ikindi sonrasına sonra akşam üzerine çevirdik yürüyüşleri.
Akşam üzeri muhteşem oluyordu.
Bir de hiç yalnız yürümedim. Çıkabilecek hayvanlardan korktum, varmış çünkü bir şeyler :o

Yeri gelmişken, kanalıma abone olup videomu beğenin yorum falan bırakın aa, değişiklik olsun.

10 yorum :

  1. Ne kadar huzur verici bir yermiş, siz keninize ait biryerde mi kaldınız yoksa otel vs. de mi kaldınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bu sorulara toplu bir tatil yazısında yanıt verecektim ama hala yazmamışım iyi mi :)
      neyse biz aile dostumuzun yazlığında kaldık ancak apart tutmak da oralarda.
      inşallah yazabşlşrsem uzun uzun anlatacağım ;)

      Sil
  2. Akyaka muthiş bir yerdir , Marmaris'e de gelmişsinnnn instagramdan gördüm ama çok sonra keşke haber verseydin görüşme fırsatı yakalardık .
    keyfin bol olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa benim hiç aklıma gelmedi, ama sen de çok sonra gördün yaa, belki beni biraz gezdirirdin:)

      Sil
  3. İyi tatiller Seyhan. Kanalına aboneyim ki zaten. Bu arada fotoğraflardan huzur buraya ulaşıyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa teşekkür ederim kadriyecim bitanesinnn :*

      Sil
  4. çok güzel yerler ..doğa sakinlik huzur .. nasıl bırakıp da döndün ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hiç zor olmadı, metropol insanıyım ben :)

      Sil

söz sizin...