29 Eylül 2015 Salı

Darmadağınık

Hanımlar beyler,
Drew Evans bu kez ortalığı dağıtıyor.

Good Reads'te en iyi çıkış yapan Karmakarışık kitabının devamı olan Darmadağınık'ta anlatıcı Kate.
Açıkçası Karmakarışık'ın bir devamı olduğunu bilmiyordum. (Artık Darmadağınık'ın da devamı olduğunu biliyorum ama.)
Ve  Karmakarışık'ta olaylar bağlandığı için devam kitabında ne anlatıldığını merak ettim. Yoksa aynı olaylar bu sefer de Kate'in ağzından mı anlatılacaktı?
Hayır!
Şunu da belirtmek isterim ki başlangıçta bu farklı gözden anlatılma olayı çok hoş bir fikir gibi geldiyse ve o tarz kitaplar okuyup beğendiysem de artık bu fikir bunu ilk çıkaranı taklitten başka bir şey gibi gelmiyor.
Peki Darmadağınık'ta  ne anlatılıyor?!

Aradan iki yıl geçmiş Drew ve Kate'in mutlu ilişkileri devam etmektedir.
Ancak bir yanlış anlaşılma neticesinde etraf darmaduman oluyor. Sinir oldum her şeyi bilip anlatamamak çok korkunç bir durum :)
Şimdi olayı anlatmıyorum, spoiler olmasın ancak Kate gibi güçlü bir kadının Drew aşkına şaşırdım. O noktada Kate, ben güçlü bir kadın değilim, dedi, sadece güçlü rolü yapıyorum.
Bu tip kusurlar karakterleri daha gerçekçi kılıyor.

Emma Chase'in dili çok akıcı, birkaç günde okunacak bir yetişkin romanı.
Devam kitabında neler olacak, bakalım ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...