1 Eylül 2015 Salı

Küçük Hırsız

Bir Wattpad mucizesi daha.
Mucizesi diyorum çünkü yazarı daha 16 yaşında.
Mucizesi diyorum çünkü Martı Yayınlarından çıktı.
Martı Yayınları daha evvel Türk yazarlarla çalıştı mı bilmiyorum? Çalıştıysa da ben okumadım. İşte bu açıdan da dikkatimi cezbediyor.

Bir kitabı okurken genellikle sonraki okuyacağım kitap bellidir. Elim bu kitap yerine okuyacağım kitaba giderken bir de bakmışım Küçük Hırsız'ı almışım, hatta okumaya başlamışım.

Annesi ölmüş babası tarafından terk edilmiş Azra babaannesiyle yaşamaktadır. Hem okul hem de iş bir arada gitmediğinden okulu da bırakmış ancak yine de masraflarla başa çıkamayınca, hırsızlık yapmaya başlamıştır. Ancak sadece, çaldığı miktarın onlar için bir şey ifade etmeyecek zengin züppelerden çalar.
Ekin ise Azra'nın zengin züppe diye adlandırdığı, Azra'nın hayatını değiştirmek üzere olan son kurbanıdır.

Su gibi akan eğlenceli, daha çok ergenlere yönelik bir kitap.
Biraz yaz dizileri gibi. Zenginlik ütopik, iyilik masalsı, yine de zevkle okunacak bir kitap.
Bir çırpıda okudum ben. Canımın sıkkın olduğu dönemde daha da sıkmaya ne hacetti? İyi ki o kitaba değil de buna başladım, dedim sıkça:)

Yazar Sena Yavuz'u canı gönülden tebrik ediyorum.
Başarısı kıskanılmayacak gibi değil.

12 yorum :

  1. çok merak ettim; bu kadar genç yaştaki bir yazardan beğenilen bir kitap, en kısa zamanda bende okumak istiyorum. İyi okumalar...

    YanıtlaSil
  2. wattpad maceramda okumaya çalışıp çok keyif almadığım bir hikaye. ama yazarının 16 yaşında olduğunu okuyunca şimdi şaşırdım. başarıları daim olsun yetenekli genç nesilin. kendimi çok yaşlı hissettim bi anda :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben elimde telefonla yapışık olmaktan hoşlanmıyorum wattpadden ben de okuyamam sanırım, ancak basıldığı zaman.. şimdilik çağın gerisinde kalmaya devam :)

      Sil
  3. Ben de neden sabun köpüğü yaz dizilerini seyrettiğimi soran kocama "hayat zaten zor biraz kafa dağıtalım bea" diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağılsın bea :)
      ay ama dizilere dayanamıyorum ya uzattıkça uzatıyolar...

      Sil
  4. Ben de bilgisayardan kitap okuyamayanlardanim. Kindle falan bana göre degil, cünkü 1) gözlerim ekrana cok uzun süre bakinca (ki bazen kitabi elimden birakamiyorum) rahatsiz oluyor. 2. elimde tutup okumanin tadi bambaska. 3. ekran isigi hem konsantrasyonu bozuyor, hem de o beyindeki kitap&keyif tadini kesinlikle vermiyor. Merak ettim yazari, bakayim hemen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ben de!
      benim için bir gerekçe de annemin babamın beni oyun oynuyor sanmaları olacak, bırak elinden telefonu demeleri olacak.
      halbuki kimse bana kitap okurken karışmaz :D

      Sil
  5. Martı yayınlarının tercümelerinden hep memnuniyetsizlik duymuşumdur:-/
    Bu sefer yazar Türk olunca, böyle bir sorun ortaya çıkmasa gerek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi misin?
      ben martıyı çok severim, çeviri sıkıntısı sezmemiştim. dikkat edeceğim ;)

      Sil
  6. Şey ben ınstagramda kitap yorumlamaya başlicam da izin verirseniz çekimlerinizi kullanabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası başka hesaplarda kendi fotoğraflarımı görmekten hoşlanmıyorum.
      kendi okuduğun kitaplarını kendi çekimlerinle birleştirmelisin sevgili büşra.
      sevgiler.

      Sil

söz sizin...