27 Ağustos 2015 Perşembe

Estetikle Elde Edilen Gülüşler

"Gülümsemelerini estetikle elde eden ünlüler" başlıklı bir yazıya denk geldim geçenlerde.
Başlık beni şaşırttı. Ne yani ağızlarına mı estetik yaptırmışlar? Ama olabilir tabii neden şaşırıyorsam.
Oradaki fotoğrafları sizle de paylaşmak istedim.
Alfebetik sırayla gidelim
BEN AFFLECK
 Gülümsemede bir değişiklik yok, aynı gülüyor bence. Daha aynı olamazdı hatta:)

CATHERİNE ZETA JONES
 Catherine'nin sol taraftaki gençlik hali babannemin bakıcısına benziyor :)

CELINE DION
 Bu kadında değişen şey gülüşü değil bence.

CHERYL COLE
Önceki hali de gayet iyiymiş aslında.

Benim yazıdan anladığımla fotoğraflardan anladığım farklı. Dişlerini yaptıran hollywood ünlüleri estetik ameliyat geçirmiş sayılıyor sanıyorum.
Dişini yaptırmayı da estetikten sayacak olursak bizim ünlülerden de estetiksiz kalmaz herhalde.
Devam edelim.

JIM CARREY

KRISTEN DUNST
 İlk fotoğrafta vampir gibi. Dişlerle beraber özgüven de tazelenmiş bir gülüş var ikinci fotoğrafta.

LINDSAY LOHAN
 Bu fotoğraftakiler farkı iki kişi deseniz inanırım ;)

NICOLAS CAGE
 Nicolas Cage 'i hiç yakışıklı bulmam aslında ama fikrimi değiştirdim. Gençlik haliyle kıyaslayınca son hali jönlerin kralı kıvamında. Ve diş dostum, ancak bu kadar yaptırılabilir ;)

TOM CRUISE
 Yok artık cidden mi?!!

VICTORIA BECKHAM
Yaptırmış mı yaptırmamış mı? Yaptırmış gelmiyor bana. Neden gülümsemeyi bu kadar az seven biri dişlerini yaptırsın ki?

Bu listenin başında George Clooney vardı. Ama ben onu sona sakladım. (Önceki halini sitede kullanmamışlardı. Belki adam yaptırmadı diyeceğim ama bu kadar da güzel olamazdı herhalde.)
Tüm görselleri oradan aldığım celebriplanet.com'un George Clooney için kullandıkları tek görselle kapanışı yapıyorum.

16 yorum :

  1. Çok zaman önce görmüştüm de Tom Cruise benim ağzımı açık bırakmıştı.Ama adamım Nicolas Cage de pek fenaymış yahu onu ilk kez görüyorum.Yalnız yine enişteye kıyak geçilmiş sanki.Onun da eski halleri pek fena ya.Yaşlandıkça güzelleşiyor bu adamlar.Gördüğün gibi kadınlar hiç umrumda değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya inana george'un önceki halini site de koymamıştı,
      ya sandığımızdan da çirkin ya da iftira ediyolla adama :))

      Sil
  2. Ya hu bu George yaşlandıkça ayrı bir yakışıklı oluyor, yıllanmış şarap gibi adam valla :)

    YanıtlaSil
  3. diş çok çok önemli bence estetik ameliyat değil bence kesinlikle bir gereklilik..yani ihtiyacı ola için tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartmadan gereklilik, misal dişleklik moda diye duzgun dişlerini dişlek yaptıranlar... o da salaklıkkk

      Sil
  4. yav bizim anlayacagimiz kisi guzelse ve guzel guluyorsa dis mis bahane tabi bunu tom cruise yi ayri tutarak soyluyorum 😂

    YanıtlaSil
  5. ah ya!! bu postla birlikte bi daha anladık ki diş her şey! :)

    YanıtlaSil
  6. :))) Kirsten Dunst vampir gibiymiş, hepsine çok güldüm ama Tom Cruise gelince 'ıyy bu ne'diye geçti birden aklımdan...
    Bunlar ne böyle yahu. Biz doğuştan starız o zaman :Ğ :))

    YanıtlaSil
  7. George Clooney çok iyi bea

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asskiiiiimmmmm kalp kalp kalp :)

      Sil
  8. Kız senin yüzünden ağzım ayrık kaldııı. :D

    YanıtlaSil

söz sizin...