22 Ekim 2014 Çarşamba

Gecenin Ardından Gün Doğar

Emma ve John.
Birbirlerinin ilk aşkı.
Gençlik yıllarından beri beraberler.
Ancak John'u elim bir kazada kaybedecek olan Emma, John'un ölümünden kendini sorumlu tutacak, Gerçek aşkı bir daha bulamayacağı düşüncesiyle ve John ölmüşken kendisinin hayatına devam etmesinin acısını hissedecektir.

Sadece Emma değil, John'un en yakın arkadaşı, Emma'nın en yakın arkadaşı yani John'un çevresinde diğer insanlarında çektikleri sıkıntıları ve hayatlarına nasıl devam ettiklerini de öğreneceğiz. O kısım çok hoşuma gitmişti.
Ancak kitap bundan ibaret değil.
Tabii ki Emma hayatına devam edecek. Spoiler vermeyeyim ama okumaya başlayınca hemen anlayacaksınız gidişatın nasıl gelişeceğini.


Kitabın arkasındaki yazıdan, yazar Anna McPartlin'in stand-up/komedyen olduğunu anlıyoruz.
Bu, kitaptaki diyaloglara da yansımış, çoğunlukla gülümseten anlatış tarzının yanında bir yerde koptuğumu da itiraf edeyim.
Bununla beraber kitap bir yerden sonra beni kaybetti, sonra tekrar kazandı.
Sonlara doğru gelişen atraksiyon hoştu. Her şey anlamlandı benim için.

Bu kitaba çok yerde rastlarsınız, ilk rastladığınız yerlerden biri burası olsun istedim ;)

Not: Kalitesiz görsel kullandığım için çok utanıyorum. Kusuruma bakmayın, vaktim olsa daha özenli çekim yapardım bilirsiniz. ^.^

8 yorum :

  1. ben de mi okusam bunu? eğlence lazım biraz da :) bu arada görselin kalitesiz olduğunu sen söylemeseydin neredeyse fark etmeyecektim. senin bloğunda yazılara daha çok odaklanıyorum demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drama ve eğlence bir arada.
      ama ikisi de uçlarda değil, ayarında ;)

      Sil
  2. Kesinlikle ilk senin bloğunda rastladım, not alıyorum merak ettim doğrusu, iyice şişti sayende liste ah Seyhan ah.. Bunca kitabı nerede tutuyorsun bir gün tüm kitaplarını fotoğraflar mısın benim için :) ciddiyim... öptüm seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işin kötüsü koyacak yerim yok. hepsini dizmiş olduğum bir kütüphanem olaydı çoktaaaann paylaşmiştim :) biriktikçe kolileyip babannemin evine kaldırıyoruz. annem kalabalığa gelemiyor :)
      sana mail attım bu arada :*

      Sil
  3. Sana ödül verdim. Bloguma bir baksana:)

    YanıtlaSil
  4. Kitabın ismini sevdim. Sevmediğim fotoğrafı paylaşmak zorunda kalınca ben de çok utanıyorum :)

    YanıtlaSil

söz sizin...