10 Nisan 2014 Perşembe

Türkiye İş Bankası

Eminönü'nde önünden geçmişsinizdir mutlaka.
Ben de içeri girmeden önce, pervasızca çok gelip geçtim önünden.
Sonra bir gün..
Yav içeri girelim, dedik.
Bu yazı bir gün siz de, yav içeri girelim, deyiverin diye yazılıyor :)


Bir kere okul gezisine denk gelmeniz muhtemel. Ah o çocukların neşesi!
Bir müzeyi eğlenceli bile kılabiliyor.

Müzeyi gezerken teknolojinin gelişmesini de gözlemliyorsunuz.



Ahh daktilolar...
Daktilolar, para kasaları, hesap makineleri ve daha sonra bilgisayarlar..
Çağa tanıklık etmek ne hoş!

Ben bunu çözemedim, nedir bu :P

18 yorum :

  1. Atm mi o...
    :D
    Attım tamamen.. bankaların sıra için numara veren alete de benziyor gerçi. :)
    Bir an gerçekten bankanın öyle bir yer olduğunu sandım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atm evet!
      sıra makinesinin geçmişi çok yeni sanırımi müzede yoktu :D

      Sil
  2. müzeler ne de çok seviyorum ben yahu :) ne iyi yapmışsın fotoğraf çekip :) nerden nereye .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nereden nereye gerçekten.. ve bakalım daha nerelere?..

      Sil
  3. Hhahah bankamatik :) Hayal meyal hatırlıyorum bak , küçükken para çekmek ne büyülü bir şeydi bu bankamatiklerden :)
    Güzel mi gerçekten ? Gidelim mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun bir vakit ayırmaya gerek de yok, oğlunun da hoşuna gider diye düşünüyorum ;)

      Sil
  4. Bende uzun zaman once gitmiştim. Girişte şişecam sergisi vardı biz gittigimizde, begenerek gelmiştik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bak sergiye denk gelmek de güzelmiş!

      Sil
  5. Aynen bende öyle arkadaşın hadi gel girelim demesiyle bu müzeye girmiştim Seyhan :) blogum da paylaşmıştım hatta. Bazen hadi gel yav içeri girelim denmesi iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. aaa ne harika yermiş sağol Seyhan özellikle eşim buraya bayılır:)

    YanıtlaSil
  7. aaa en eski bankamatik. yoo pardon çok eski değil :P

    YanıtlaSil
  8. Eminönüne çokça gittim ama nerde ki bu nüze ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobyar mh diye geçiyor nasıl anlatsam mahmutpaşaya çıkmadan yaw meydan da :)
      bi haritada bak hemen anlarsın.
      kim bilir kaç kere önünden geçip gittin..

      Sil

söz sizin...