30 Nisan 2013 Salı

Kazanan Talihlimiz

Size 30 nisanda kazananı açıklayacağımı söylemiştim.

Şimdi internet orucumu sadece sizin için bozuyorum.


Görüyorsunuz 8. yorumun sahibi benim de pek sevdiğim Tatlı Kiraz!
Şartları yerine getirdiğini söylemişsin, sana güveniyorum :)
Gün içinde mail atarım sana, ya da bekleme sen de mail atabilirsin adres bilgini.

Sizin şansınız da devam ediyor.
Bu linkten kitap için şansınızı deneyebilirsiniz.

Ayrıca mayıs ayında yeni bir çekiliş olabilir, takipte kalın ;)

7 yorum :

  1. ayyyyyyyyyyyyyy çok mutluyum çok çok

    YanıtlaSil
  2. Biraz daha sabretseydim 1. sıraya adımı yazdırmasaydım keşkee :))

    YanıtlaSil
  3. mimin var bende, tabii daha önce yapmadıysan :))

    YanıtlaSil
  4. Bende kazanan arkadaşımızı yürekten kutluyor keyifli okumalar diliyorum Seyhan :)

    YanıtlaSil
  5. YORUM BIRAKAN ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN!!
    YENİ ÇEKİLİŞİMİZ İÇİN TAKİPTE KALIN ;)

    YanıtlaSil

söz sizin...