2 Ağustos 2010 Pazartesi

Kül Mevsimi

İşte size Keşke yarım bıraksaydım diyeceğiniz bir kitap.

Pulitzer ödülü almışmış.
Çok satmışmış.
Olive büyüleyiciymiş.

Kitap rahat okunuyor, tamam.
13 ayrı hikaye var, peki.
Ama amacı ne?
Hepsi bir yerde toplanıcak sizi can evinizden vuracak diye okuyorsunuz ama sonuç?
Hayal kırıklığı...

Keşke bu yorumu kitabı okumadan önce okumuş olsaydım:)
Yok canım o kadar da değildir diyenler buyrun okuyun öyleyse kitabı :)

18 yorum :

  1. fuarda çok güzel diyorlardı halbuki iyiki almamışım

    YanıtlaSil
  2. Her zamanki gibi, yorumun ve değerlendirmen baş tacı...

    YanıtlaSil
  3. Böyle kitaplara ayırıcak zamanım artık yok sanırım 3 sene önce olsaydı belki..

    Şimdi D&R gitmem gerek kitap alıcam ama biri işim gereği dijital fotoğrafçılık biride kızım için tuvalet alışkanlığı :( bu beni çok uğraştırıcak sanırım :/

    YanıtlaSil
  4. iyi ki okumamışım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. çok faydalı işler yapıyorsun Seyhan :) Sağol teşekkürler.Seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  6. İlk defa duydum bu kitabı ama ilerde rastlarsam tabii ki okumayacağım :)

    YanıtlaSil
  7. bu "okunmamalı-izlenmemeli"önerisi okunmalı-izlenmeliden önemli bence...
    (hani başlarsın,bişeyler olacak diye bekle dur...özellikle popüler kitap-filmde daha da fena...)kitabı yada filmi yarım bırakmaktan nefret eden benim için hele...

    YanıtlaSil
  8. Hmm pulitzer ödülü deyince de biz de olsak alırdık yani :/

    YanıtlaSil
  9. .ama.cok.met.ediyorlar.sasrdmm

    YanıtlaSil
  10. ben de hep çok satanlara karşı biraz mesafeli dururum, işte bu yüzden :) seviler...

    YanıtlaSil
  11. Neval, iyi ki ;)

    Sıradan Bir Sazan, aman efendim :)

    Objektifime Yansıyanlar, o yüzden bir okuyana sormak lazım :)

    Nokurun çocukları, :) iyi ki :D

    FD, faydalı olmaktdan ziyade yararlanmak istiyorum bende :D

    YanıtlaSil
  12. Nefertiti, doğru karar :D

    Cep Aynası, her kelimene katılıyorum :)

    Funda, okutmak için demeyecekleri şey yok ama bu kdr da olmaz hani :)

    Taze Kahve, inan böyle bir kitabı bende yazarım, inan yani :D

    Maya, kesinlikle uzak durmak lazım :)

    YanıtlaSil
  13. Demeeee.Yeni aldım ben dee,hay allah.Napıcam ben şimdi :)

    YanıtlaSil
  14. oku ve sev :)
    bende kendimde bir sorun olduğunun ayrımına varayım artık :D

    YanıtlaSil
  15. Tövbeee okumam o zaman. Zaten elimdeki felç etti beni günlerdir elime almadım :( sanırım yarım kalacak :(

    YanıtlaSil
  16. tamamdır yüzüne bile bakmıyorum o kitabın : )

    YanıtlaSil
  17. Kitabı yeni aldım ama daha okumaya başlamadım.Karıştırınca güzel gelmişti ama bana.

    YanıtlaSil

söz sizin...