13 Ağustos 2010 Cuma

3. Gün

Nasılız?
Harikayız. Acıkmıyor hatta susamıyoruz!

Ramazan ayını seviyorum!
Sahur yapmaya ise bayılıyorum! :D

Ben oruç tutup şikayet edenlere sinir oluyorum.
Hepimiz aynı durumdayız ya hu. Ayrıca amacın ne?

Sanki asabi miyim?
Olabilirim!
Asabiysemde güler yüzlü bir asabiyim, sizde öyle olun =)

Korna sesi ve çocuk sesine hassasiyetim var; çıldırıyorumm!..

Hele iftar vakti yaklaştıkça bir telaş, bağırış, çağırış... Pencereden kafamı uzatıp "sakin olun" diye bağırmak istiyorum..

Bu ramazan oruç tutanlar tutmayanlara,
tutmayanlar tutanlara saygı göstersin istiyorum..

Dedikodudan, yalandan, kalp kırmaktan uzak duralım istiyorum.

Günler uzun dayanmak zor;
Kişi, oruçlu iş arkadaşının yanında su içmesin istiyorum.
Sigara içen kişilere karşı hassas olunsun istiyorum.

Uzmanların dediklerini kulak ardı yapmayalım, uyabildiğimiz kadar uyalım istiyorum.
Yağlı, tuzlu, şekerli gıdalardan uzak duralım, bol sıvı, patates lapası ve muz tüketelim istiyorum.
Evet her kanalda doktorları dinliyorum :)

Kahve seven bünyeye kahve içelim denilip kahve hatırlatılmasın istiyorum.

Annem İftarda çok çeşit yapmasın istiyorum.
Çünkü ben sadece çorba içip, salata yiyebiliyorum:)

Alakasız görsel :)

Pilates topum tatilde :))

36 yorum :

  1. 2 ayda verdiğim 8 kiloyu Ramazan boyunca almayacak olsam ben de tutucam da, bu sene boş geçelim..
    Allah kabul etsin. :)

    YanıtlaSil
  2. hahaha:)))
    burhan altıntop'tan bu denli etkilendiğini düşünmemiştim:))
    akşam gidiyoruz kuzum ona göre hazırlan

    YanıtlaSil
  3. :):)harika bir yazı olmuş:)

    ben çok susuyorum çıldrcam ama susuzluktan ağldım bile:(

    YanıtlaSil
  4. bende bunların hepsını ıstıyorum:)

    Ama ben sahuru sizin kadar pek sevemıyorum.Nedense gece yemek yemek midemi bıçakla parçalamak gibi geliyor.

    Ama şimdi şikayet anlamayın:))sonra banada sinir olmayın demi:))

    YanıtlaSil
  5. Ayyy Alemsin Seyhan:))),ben de fotoyu çözmeye çalışıyordum...
    Allah kolaylık versin arkadaşım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Puhah puhahah, ben senin bu istediklerini yıllardır istiyorum be ya:)Ayriyeten benim plates topum da eve ayak bastı basalı tatilde,örtü fikri iyiymiş,benim çıplağa:)

    YanıtlaSil
  7. hiçbir şekilde aclık hissetmiyorum ama susuzluk kırıp geciriyor, dün de bas agrısı migren komasına girince gece 2 de kendime gelebildim yine de tüm olumsuzluklara hastalıklara ragmen Ramazan ayını cok seviyorum ayrı bir huzur, sakinlik veriyor ruha. aynen ben de corba ve cok az bi yemek yediğim anda kesiliyorum.

    YanıtlaSil
  8. :) canım benim aynen katılıyorum sana. Çok şanslısın yemekleri annen yapıyor. Benim tek sıkıntım işten eve gidip yemek yapmak. Onun dışında diyorum ki; O'nun emriyle aç kalmak O'nun nimetleriyle doymak kadar güzeldir. :)

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle ahenkli bir havası var,herkese hayırlı ramazanlar acıkmak ,susamak hata sigara yormuyor adamı gelgörki ramazan sonunda oluşacak göbegimi düsünüce of of . plates 'e söylede bize de ugrasın :(

    YanıtlaSil
  10. temam temam yazmam birdaha sabahları susuyorum diye ama bak sonra geçiyor şuan zımba gibiyim:))

    o zaman şöyle ben senin annen kızı olimmii ramazandaaa şakşuk çekerim fotoları da ohh miss:)

    YanıtlaSil
  11. SirEvo, ben ramazanda kilo vermeye devam edenlerdenim -şanslı diyemedim çünkü pek te işime gelmiyor bu durum :/

    Gençbiranne, burhanla yaşıyorum kuzum ben :) akşamı iple çekiyorum ;)

    Pofiş, ah cnm yaa!! ben hiç susamıyorum deve gibiyim zaten aram yok :D

    Fafa, yok est. gerçekçi olmak lazım.. benim mide normaldede gece yemeye alışkın ondan sanırım :)

    Hayatımdaki D'ler, :)) türk üsülu işte :) saolasın ;)

    YanıtlaSil
  12. Reyhane, topunu örtüsüz koma bakıyım :) tozlanmıyor hoş oluyor böyle koyu renkli toplar için :))))

    Handan, migrenle daha zor tabii .. Allah yardımcın olsun tatlım minimum hareket :)

    Yeşim, nasıl güzel bir bakış açısı.. ufkumu genişlettin Allah razı olsun ;)

    Lifegoeson, sende kilo alanlardansın demek... ramazan sonrası pilates topu üstündeki örtü kalkmalı o zmn ;)

    Yemek Vakti Aylin, ben fotograf çekme özürlüyüm diye yüzüme vuruyorsun he:) napıyım yemekçiler gibi becerikli deilsem he ne yapıyım:)
    ama aylin annem bana lazım sen zaten donatıyorsun acı bana :D

    YanıtlaSil
  13. Allah senin iyiliğini versin seyhan koptum yahu her şeye dantel serildiğini görmüştümde plates topu aklıhayalimden teğet bile geçemezdi=) puhahahah allah senin iyiliğini versin, bünyen susuzluk nedir bilmesin,tüm duların kabul olsun canım benim hayırlı ramazanlar=)

    YanıtlaSil
  14. Bütün bunları bende istiyorum ama acaba çokmu şey istiyoruzda olmuyo diyorum bazen

    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  15. vardı bi reklam..şunu istiyorum bunu istiyorum..vodafon mu avea mı.Ona benzettim."Sakin olun laaaaaaaaaaannnn " demek istedinm sanırım. :) Off ben de hiç susamıyorum.Hatta acıkmıyorum.Bazen ya kabul olmuyosa diyorum :) tek şikayetim sıcak..E napalım olacak işte.Trafik derdim yok en azından.Bi de annem fazlalarını vermek için ramazanda her akşam(bildiğin karanlıkta) yürüyüş yapalım diyo.Bi de kasabanın dışındaki liseye kadar yani.E ama benim fazla kilom yok ki.Ramazandan sonra ölecem anlaşılan. :) O yüzden son yorumlarımı sana yapıyorum.değeri biline :)

    YanıtlaSil
  16. Benimkisi sikayet sayilir mi bilmiyorum ama su son birkac yildir su cumleyi cok kullaniyorum. "Keske Ramazan hep Aralik ayinda olsa" :) veya "Neden Ramazanlar hep aralik ayinda olmuyor?" veya "Neden gunes takvimine gore oruc tutmuyoruz?" Simdi bana sinir olabilirsin Seyhan :) Ama benim sizlanmalarima dikkat edersen, bireysel degil toplumsal :) Herkesi dusunuyorum yani.
    Ramazan'in en guzel yanlarindan biri de pideeee. Onu unutma Seyhan. Ben yemekten cok, pide yiyerek ramazani geciriyorum. Ve sicacik pidelere bayiliyorummm.

    YanıtlaSil
  17. ben de ben de
    ne kadar doğru söylemişsin canım
    oruç tutmak sadece aç kalmak değil
    iyi insan olabilmek bu süre içinde
    yalandan uzak kalmak
    yumuşamak
    keşke herkes yapabilse
    Allah kabul etsin canım
    ben de çok severim ramazanı

    YanıtlaSil
  18. üff ya hem acıkıyorum hem susuyorum ama kendime bile itiraf edemiyorum

    YanıtlaSil
  19. Ha ha, bayıldım tatildeki plates topuna, çok güldüm be Seyhanım...

    YanıtlaSil
  20. Bu ramazan oruç tutanlar tutmayanlara,
    tutmayanlar tutanlara saygı göstersin istiyorum.

    Ben bu lafin üstüne daha ne diyeyim...?
    Nokta....

    YanıtlaSil
  21. ay dur seni sinirlendirmiicek bi yorum yaziim :) Susamıyorum,acıkmıyorum,keşke iftar 10 gibi olsa;)Pilates topuna bayıldım,benim lastik de düğümlü vaziyette tatilde.Bi de ona hiççç gücüm olmaz.Öpüldünnn ;)

    YanıtlaSil
  22. haklisin seyhan !!!! bu arada ben ucurtma avcisini aldim cok güzelmis herkes öle diyo senin blogunda da yaziyodu bu sene okicam onu ama ondan önce 2-3 tane kitap var sirada =P

    bide alakasiz görsel cok hosuma gitti =)
    güldüm hatta =D

    YanıtlaSil
  23. çok güzel yazmışsın Seyhancım. Hayırlı Ramazanlar. Allah kabul etsin.

    blog güncellemelerinde senin topun resmini hiçbir şeye benzetememiştim. anladım rahatladım :D

    YanıtlaSil
  24. Ramazana bayilanlardanim cünkü annem ramazanda mutfaktan cikmaz masaAllah:)
    Ben olsam o topun örtüsüne yoyolar dikmistim:))

    YanıtlaSil
  25. Hepsine tamamıyle katılıyorum,fazlası var eksiği yok,ben de susuzluğa ve cikletsizliğe dayanmaya çalışıyorum,arada acıkmıyorum desem yalan olur,ama oruç tutmak da bu değil midir zaten,Allah yardımcımız olsun,gerçekten asabi oluyor insan,
    Herkese hayırlı ramazanlar,Allah dualarımızı kabul etsin,sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  26. Plates topunu sarıp sarmalamış,öldürürsün sen beni.
    Ben de sadece çorba ve salatacılardanım cnm.Harika yazı olmuş,öpüldün balım...

    YanıtlaSil

  27. Tarih84, oyy bunlar ne güzel dualar..

    Utku'nun Annesi, biz isteyelim de :)

    FD, ölmezsin ölmezsin çık yürüyüşe :)

    Semrai pideye pek ihtimam etmem :) bence böyle dolaşması daha iyiy aralığa geldiğinde şanslı olduğumuzu hissedebiliyoruz öteki türlü nankörlük hat safhada:)

    Mavianne, yapabildiğimiz kdr artık, yapamıyorsakta böyle yapmamız gerektiğini bilelim:) iyi bi yan göreceğim ya :)

    Neval, Allah yardımcın olsun cnm :)

    Sıradan Bir Sazan, :) artık kolay kolay çıkmaz tatilden :)

    YanıtlaSil

  28. Sünter, o bile olmuyor ama...

    Ebrulim, ee şey 10 mu :)) nasl yan çiziyorum görünüz :))

    Sena, çok övülen şeyler bende hayal kırıklığı yaratır ama umarım beklentin çok yüksek değildir ve tadını alabilirsin.. okudukça yorumlarını alalım ;)

    Şebnem, msj alınmış mı diye merak etmeme gerek kalmadı demek :)

    Pinky, bu görsel için ayrı bi yazıya gerek kalmadı böylece :)

    Nergiscem, herhalükarda yoyo dikiyorsun sen topa ne hacet ;)

    Özgür, teşekkürler sevgiler..

    Taze Kahvem, bizler zahmetsiz konuğuz, ramazanda ama :)

    YanıtlaSil
  29. çok samimi bir yazı olmuş. sevdim bu yazını:)

    bırak çocukları oynasınlar. bir zamanlar biz de çocuktuk :)

    YanıtlaSil
  30. pilates topu tatilde!!! :))

    süpermiş...

    YanıtlaSil
  31. Stuven, teşekkür ederim cnm ama bu çocuklar bildiğin gibi değil :) gece yarıları camdan cama konuşuyorlar yoksa yaramazlıklarına diyecek bir şeyim yok :)

    Çakıltaş, tatil yapmak onunda hakkı canı çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  32. bazen aa ben buraya yorum yazmıstım deyip, tekrar ne yazdıgıma bakıyorum...sonra yazmadıgımı fark ediyorum...bu nasıl birseydir?

    YanıtlaSil
  33. Sezgi, tüm çılgınlar sevdi :)

    Ayci, valla ben reddetmiyorum :)

    YanıtlaSil
  34. Benim tutana da tutmayana da saygım var ama tutmayanların tutanlara pek saygısı olmuyor ve çok kızıyorum! Ben oruçluyken yanımda lıkır lıkır bir litre su içti kadın! Ben nasıl yutkunuyorum. Bi de pöfür pöfür sigara içiyolar boğuluyorum. Biraz saygılı olsalar keşke. Böyle bir insan, muhtaç insanlara da yardım etmez.

    YanıtlaSil

söz sizin...