14 Ocak 2010 Perşembe

YapYahşi Batı

Yahşi batıdan geliyorum,
Hepinize selam getirdim :)


En sevdiğim afişide buldum artık yoruma hazırım..
Öncelikle sizi uyarıyorum, ben G.O.R.A'yı A.R.O.G'u ve Hokkabaz'ı beğenmiş biriyim. Hatta "Hokkabaz"ı o kadar beğendim o kadar ki, anlatamam :)
Yahşi Batıya gelincee..

Burada bahsetmiştim, nihayet merakımı giderdim.
Cem Yılmaz'ı ucuza doyasıya izlemenin tek yolu, beyaz perde. Bence Cem'i destekleyip daha iyi şeylere imza atması için vesile olmalıyız.
Sevgili Cem,
Filmini çok beğendim dostum!
Keep going ;)
İmza:
Syhn...
:)
Okur mokur saygıda kusur etmeyelim.
Bu arada okursan Sevgili Cem, Cansu Dere'nin giydiği kıyafete talibim, gönderirsen kısaltıp giymeyi düşünüyorum:))
Eğer göndermezsende zaten modeli aklımda diktireceğim ve bir gün giyeceğim! :)
Neyse filmde çok küfür var diyorlar?
Ee..
Bence çok abartıda değildi, gerekli olan yerlerde küfür etmişler.
Ben ki hiç küfür etmeyen biriyim! - evet öyleyim, ne bıyık altından sırıtıyorsun, gerçekten küfretmem :))
Bana bile fazla gelmedi edilen küfürler..

Hem Amerikan filmlerinde edilen küfürlerden kimsenin şikayet ettiğini görmedim şimdiye kadar. Altyazıda tam çevirmeyebilirler ama hepimiz biliyoruz yabancı dildeki küfürleri :)) Beni kandırmayın..

Filmde bolca göndermeler vardı; gerek eski türk filmlerine, gerekse Amerikan filmlerine..
Bende göndermeleri pek severim, Cem'inkilerde, oldukça zekiyceydi!

Kurulan stüdyoyla ise kusursuzdu ya! Gurur verici!
Vehasıl-ı kelam, ben beğendim ama uyarımı yaptım; ben diğer Cem Yılmaz filmlerini de sevmiştim ;)

Bakın kıymetinizi bilin
Capitol'u kapattım, ayağımın tozuyla sizinle fikirlerimi paylaştım :)

Kaynak Mynet

19 yorum :

  1. kardeşim 3 gün güldü, anlattı, güldü, anlattı ama örtülü anlattı. çok ince espriler varmış onları söylemedi :) bende çok heveslendim. en kısa zamanda gidicem. kardeşimde senin gibi dedi, küfürlerde gerekli yerlerdeymiş :) seviyorum ben Cem Yılmaz'ın yaptığı herşeyi. onu izleyip, gülmeden uyumuyoruz :D

    YanıtlaSil
  2. sana ve beğenilerine güveniyorum hep.oyüzden seyredip beğenmedim diyenleri kulak ardı yapıp izleyeceğim.sağol canım.meraklardaydım

    YanıtlaSil
  3. süper.. bende izlemek istiyorum..daha izlemedim :(
    şimdiye kadar çektiği tüm filmlere bayılmıştım bende..

    YanıtlaSil
  4. Ben de gideceğim o zaman. Bir kerede ben senin film tavsiyene uyayım değil mi?:)

    YanıtlaSil
  5. canım ben de maalesef tam bir cem fanatiğiyim hayranlığımım maximum hiç sıkılmadan hatta yorum yapmadan filmlerini izleyebilirim hokkabaz çok güzel bi filmdi zaten ama diğerleride zzevkle izlenebilir benim için o yüzden yahşi batıyıda çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  6. en yakın zamanda gitmeli :)

    YanıtlaSil
  7. hala izlemedim ben nasıl bi çocuğum Allahım.

    YanıtlaSil
  8. Yaaa çok merak ediyorum ben bu filmii hala gidemedim.Bu arada küfretmediğine inanıyorum ben tatlım ve bıyık altından gülmedim :)) Öptüm bebek...

    YanıtlaSil
  9. yorumsuz :))
    yürü be dostum kim tutar seni

    YanıtlaSil
  10. yani ilkez olumlu bir yorum webte.bencede cem yılmazı ucuza seyredebiliriz.bence yorum yazarken daha ölçülü olmak gerek insanın gidesi varsa da gitmek istemiyor.

    YanıtlaSil
  11. İyica meraklandım şimdi ;)

    YanıtlaSil
  12. Syhancım ben de beğendim filmi,özellikle ilk yarıda çok güldüm,keyif veren bir filmdi ve bence devamı da gelecek.Gösterileri gibi gülmeyi kimse beklemesin bence filmlerin de.Filmleri başka açılardan değerlendirmek gerek.Kurulan stüdyo,kıyafetler hiç sırıtmıyordu.Oynayanların keyifli oyunculuğu filmi daha da izlenir kılıyor bence.

    Sana katılıyorum Syhancım;)))

    YanıtlaSil
  13. inanmiyorum seyhancim. ben cem yilmaz'i cok begenerek izliyorum. hatta gecen 2000 senesinde ki stand up showunu izledim ve yine de güldüm. iste o günden sora onun bütün dvdlerini almaya karar verdim (orjinal) cünkü o isini cok iyi yapiyo ve hic kasmiyo. cok begeniyorum onu. ve yahsi batiyi da mutlaka izlemek istiyorum ! =) =* zaten adam bi kelime etse gülesim geliyo bilmiyorum sende de öle mi =P

    YanıtlaSil
  14. Ya ben hala izleyemedim!Çok hevesle bekliyordum bu filmi,ama izleyenler şevkimi kırdı!Yok o kadar da güzel değil miş,yok çok küfürlüymüş!Kafamı karıştırdılar ama ben izleyip kendim karar vermek istiyorum.Sence de öyle mi yapmalı mıyım?

    YanıtlaSil
  15. Colors Of Angel, demek hem fikiriz, sevindim ;)

    Pinky, ince espriler, göndermeler, herkes her espriyi anlamıyor, izledikçe yeni espriler keşfedebilirmişim gibime geliyo :)

    Ceyda'nın Bahçesi, kesinlikle öyle yapmalısın umarım begenirsin ;)

    Dominika, bendensin, bence begenirsin :)

    J. Potter, gitte üzerine konuşalım :)

    Meltem, diğer filmelrde zevklerimiz uyuşmuş demekki neymiş bunuda begeneceksin :)

    Nalan, evvet ;)

    Fd, sınav zmnı mı yoksa ndn hala gitmedin :)

    Bilgecim, mustafayıda al gidin filme;) saol kuzumm bu arada :D

    Gençbiranne, yorumuzu pazar alalım o zmn :) ay sen kesin begenmezsin :)))

    Essra, eleştirinin dozu kaçıyor bazen evet, o da insanı negatif etkiliyor tabii haliyle ama "aynası iştir kişinin lafa bakılmaz" diyerek eski işlerini referans alarak şans vermeliyiz, fikir bizim fikrimiz olmalı.. di mi?

    Doorstepping, merakını gider pişman olmazsınn ;)

    Yıldız, bende sana katılıyorum devamı gelecek ve bu seferde dünyanın diğer uzunda olacak gibi :) gelsin valla :))

    Sena, ayy hele onun stand upları.. süper ya.. gerçekten hakediyor başarısını.. bende bi yerde rstlarsam mutlaka onun için takılırı kalırım mutlka beni eğlendirir 2 sn bile gözükse. tipi komik bi kere :)

    Canancım, kesinlikle!! bilmiyorum insanlar ne bekleyip gidiyorlar ve sonra begenmiyorlar ama filmden çıkınca daha ne olsun dedik yani :) :)

    YanıtlaSil
  16. Ben de düşünüyorum gitmeyi.Beğendin tavsiye ediyosun madem,şart oldu ;)

    YanıtlaSil
  17. Filmi izleyip 8 vermiştim. Yani gayet beğenmiştim hatta şöyle de bir yazı yazmıştım;

    http://cineshoot.blogspot.com/2010/01/yahsi-bat-gora-arog_08.html

    Yazın için ellerine sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil

söz sizin...