2 Ocak 2010 Cumartesi

Nasıl Başlarsak...

Öyle devam eder değil mi?
Önceden 31 aralıkta da, 1 ocakta da evde durmazdım, dışarı çıkardım ki, o yıl hep gezeyim :)
Sonra baktım çok geziyorum, o günler özellikle evde oturmaya başladım ki, evde oturayım :)
Bu yıl ise 31 aralıkta hem misafirliğe gittim, hem misafir ağırladım hem de evi derleyip toparladım... Yeni yıla da eski videoları izleyerek girdim.. Onları nicedir düzenlemem gerekiyordu..

1 Ocak için ise güzel fikirlerim vardı: Şımartıcaktım bu sene yılın ilk gününde kendimi :)

Fotograf0554

Sırasıyla; havuz, sauna, fin hamamı ve türk hamamıyla.. Ve bir grup eğlenceli insanla...
Ocak ayında yüzdük,
sırada,
temmuz ayında kayak yapmak var :))))

--------

Akşam haberlerde yine tacizcileri ve aranan kızları gördüm. Sinir oldum 5000 polis görevdeymiş, tatilse onların da tatiliydi.. Taksimde her bayanın özel koruması gibi dolanıyorlardı yazık ya hu!
Turistler neyse, onlar bilmiyorlar her sene ne olduğunu, ve kendilerini mağara adamlarının içinde buluyorlarda, bizim kızlardan gidenlere aranıyorlar gözüyle bakıyorum ben kimse kusura bakmasın!

--------
Bakıyorum herkes bir şekilde bu şarkıdan alıntı yapıyor...
Sertap'ın bu şarkısına yeni yıl şarkısı diyorum :)

27 yorum :

  1. çok eğlendik, gülmekten karın kaslarım ağrıyor desem yeridir:) tekrarlayalım bence...

    YanıtlaSil
  2. seyhan sana inanmıyorum nerde yüzdün bende istiyorummm:(

    canım çok çok güzel bir yıl geçir inşallah..

    YanıtlaSil
  3. ne yalan söliim,taksime gidenlere içten içe ben de kızmıo diilim ..

    YanıtlaSil
  4. bende hamama gitmek istiyorum seyhan ya :)

    YanıtlaSil
  5. Soru1- Burası neresi?

    Soru2- Pahalı bir zevke benziyor bu öyle mi?

    YanıtlaSil
  6. ben çok kötü başladım bu yıla sence hep bölemi geçecek bu yılım:((

    YanıtlaSil
  7. kendim kalabilmem lazım :)

    YanıtlaSil
  8. aynen bende bu seneye spor salonu üyeliğimi tekrar başlatarak girdim ki yüzebileyim istediğimde ;) kayağıda düşünüyorum ama ben şubat gibi temmuzda değil :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle aklı olan yılbaşı gecesi Taksim'e gitmemeli!

    YanıtlaSil
  10. hamam sefaları ocak ayı planları içindemi var , yaptınmı yoksa?

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim. 2006-2007-2008-2009,bu yılların hepsi kötü geçti,hem de ne kötü. Tek güzel şeyi vardı,o da herşeyin olması gerekenden çok farklı hale gelmesine neden oldu.
    Yanlış tercih gibi bir hata yaptım,şimdi on doğru yapsam düzeltemiyorum bazı şeyleri.

    Bu tür şeylerin nevi züğürt tesellisi olduğunu biliyorum, milyarlaca insan var herkes benim yılım olsun diyor..olması mümkünmü? Tabiki değil,hayat piyangosu her an çekiliyor,her an değişebiliyor.
    Tüm bunlara rağmen..inşallah bu yeni yıl ve sonrası güzel olur,kader burdan sonra değişmeye başlar belki. Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  12. Nesrin, resepsiyondaki kıza dediğim gibi çoğalarak gelecek gibiyiz :) aynen karnım güldükçe ağrıyo. hamlamışızz bee!

    Zeynep,aslında bana çok uzak bi yerde :) florya da.. saol cnm ii dileklerin için..

    Zeynepin Sesi, ay di mi ama!

    Nalan, :)) ben hamamdan çıkmak istemiyorumm :))

    J. Potter, 1- florya ( ay adını hatırlamıyorum ii mi (: )
    2- bütçeye göre değişir :)
    şaka şaka pahalı olsa bnm işim ne :Pp

    Gençbiranne, geçen yıla nasıl başladığımı nasıl geçirdiğimi düşünüyorumda.. umarım senin için öyle olmaz kuşum ;)

    Kelebek dr., bunu ilk duyuyorum ama en güzeli bunu diyebilmek :)

    Didem Gül, sanırım senin ki daha akıllıca :) temmuzda zor olacak yoksa :)

    Canancım, kesinlikle!! keşke bunu söyletmeseler insana ama öyle yani!

    komançi, ilk gün yapıldı, ama ilk fırsatta tekrarlanacak :)

    Onuncu Köyün Adamı, ne kdr kötü de geçse insana birşeyler kattığı doğru..
    peşpeşe kötü yıllar geçirmenize rağmen bu kdr iyimser olmanızdan ötürü umarım beklediğinizin ötesinde güzel bir yıl geçirirsiniz. umarım 2010 ve ondan sonrası sizin yıllarınız olur..

    YanıtlaSil
  13. :Dbu sene acil denizlere:)bol tatilli sagkli bi yil olsun ay kisaca canim ani yakala ve tadini iar yoksacok anlam yüklememek lazim derim :)öptümm

    YanıtlaSil
  14. ooooo sefanız olsun:)

    taksim konusunda -sen gidermiydin diye sorulursa hayır gitmem ama madem böyle bir eğlence düzenlenmiş gidin edebinizle eğlenin. bir kaç tane kendini bilmez yüzünden istenmeyen şeyler yaşanıyor...
    (ben olsam arkamda kim var demem döverim:D artık kime denk gelirse:D)

    YanıtlaSil
  15. havuz hamam ayy bende istiyorum ama
    yok yıla nasıl başladıysan öyle gitmiyor sonuna kadar.yani güldüysen ağlamıyormusun.ağladıysan gülmüyormusun.

    YanıtlaSil
  16. ocakta yüzmek, temmuzda kayak bayıldım bu fikre :)

    YanıtlaSil
  17. taciz son dönemde vazgeçilmezlerimiz arasında yer almaya başladı.
    özellikle şu taksimdeki mini etekli sarışın hatunun peşinden koşanlar beni güldürdü. ama ocak ayında o şekilde etek giyip alkolün had safhada tüketildiği caddeye çıkarsan peşine sapuıkda takılır katilde takılır :)

    YanıtlaSil
  18. ay ne güzel en güzel spor yüzmek insanin tüm kaslari calisiyo. keske bende her hafta gidebilsem. ama iste... bu aralar zaten spor konusunda cok tembellik yapiyorum... =)

    YanıtlaSil
  19. Seyhan harikasınız valla iyi yapmışsınız hep güzel geçsin inşallah.
    yazın kayağı Hakkaride yapabilirsin.Bu yaz Mustafa Erdoğan temmuzda kayak yapıyordu hatırlarsan.
    Bide şu Taksim meselesinde katılıyorum valla bendende kusura bakmasınlar ama kaşınıyorlar resmen.

    YanıtlaSil
  20. nasıl başlarsa öyle gider lafı doğru ise ben ilk günü cılgınca alış veriş yaptım eyvahhh ayvahhh yandım ,battım ben mutlu yıllar .

    YanıtlaSil
  21. sen ocak ayına nispet yapıp temmuz keyfi sürdü demek ohh ne güzel :)

    YanıtlaSil
  22. Beliz'imin Günlüğü, tşkler cnm sana ve ailene de!..

    Nergiscem, tabii ki.. çok haklısın cnm öpücükler..

    Stuven, öyle yapmak lazım tabii ama giden de sesini çıkarmıyor işte sinir oluyorum sadece tırnaklarımız yeter :)

    Funda, ocak ayı dinleme en yakın zmn git bencede.. nasıl başladıysak öyle gitmiyor tabii bunlarda umut oluyor azcık :)

    Siu, kulağa hoş geliyor di mi moda kraliçesi seni ;)

    Sürüden Ayrılan Koyun, aranıyor bu da diyip nerdeyse tacizleri mazur göreceğiz di mi :) ben polislere acıdım..

    Sena, okuldu işdi derken vkit de bulamıyorsundr tatlıms en. ama ben nasıl hamladıysam he yerim ağrıdı kaç gün :)

    Ceyda'nın Bahçesi, di mi ya di mi.. oh yalnız değilmişim :) hakkari hiç aklıma gelmemişti bak :))

    Cansudere, bile bile öyle denk getirdin di mi?? alışverişlere doyma bu yıl :)

    Fotograf Penceresinden, :) arada bi yapmak lazımmış ya.. hep engellemeler zamanımı şimdilere kulak asmamak gerekiyor ama bazen tadında ve dozunda ;)

    YanıtlaSil
  23. nasıl hoşum gitti :))

    YanıtlaSil
  24. Temmuz'da kayak süpermiş :)Yeni yıl şarkına katılıyorum,kendime" yeni bir ben lazımmmmmm " ;)Taksim'e gitmeye cesaret ister yolbaşı gecesi ,o da ben de yok,olmasın da,ne gerek var ki :)Göze almaya gerek yok yani.Öpüldün canımmm.

    YanıtlaSil
  25. Sefan olsun canımın içi,ne güzel etmişsiniz kız şeker,öpüldünn !

    YanıtlaSil
  26. Valla balım kar deme de ne dersen de okyim yani sefanız olsun

    YanıtlaSil

söz sizin...