Müsade buyrunuz.
Aslında çok önce okuduğum bir kitaptan bahsedeceğim size bugün.
Kitabın filmini de izleyip yazısını öyle hazırlamaktı niyetim. Ama gelin görün ki bir türlü izleyemediğim film sayesinde, kitap yorumu bir türlü yazamadığım post oldu.
Gerçi ben izlemedim belki ama eminim içinizde izleyenler oldukça fazla.
Bu Kitap bana Yıldızımdan hediye ^.^
Bir Kerime Nadir romanı.
Ailesini küçükken kaybetmiş, teyze evinde yetişen Nejat'ın, kendisini kardeşi olarak gören teyze kızı Zülal'e aşkını anlatan bir kitap. Yoğun duygular, yanlış zamanlar.. Sürpriz bir son!
Kitabı Selim İleri önsözüyle okudum. Tabii Sayın İleri benim filmini izlemediğimi bilmediğinden kelli filminde kimlerin oynadığında da bahsetmiş. O yüzden benim Nejat'ı Ediz Hun ve Zülâl'i Hülya Koçyiğit olarak hayal etmekten başka şansım kalmamıştı.
Kitap kapağının içerikle alakası olmamasına rağmen hoş bulduğumu söylemeliyim. Ayrıca yanınızda taşımak için idealden öte bir boy ve hafifliği mevcut.

.jpg)