18 Haziran 2022 Cumartesi

Nar Ağacı

Bloğa bakınca bir kitap bir film şeklinde ilerliyor ama aslında ne çok okuyorum ne çok izliyorum. Blog sayfaları kapanalı çok oluyor ama ben hala çok faydalanıyorum. Özellikle kendi bloğumdan :)) 
Mutevazılıkta benim gibi olun 😂
Yani şöyle ki her zaman kendim için tuttum bu bloğu. Kitaplar hakkında çok fazla bilgi vermesem de, bazen aklıma takılan bir kitabı kendi bloğumda aratıp hatırlıyorum:
Bazen sadece okuduğumu unuttuğum bir kitabı hatırlıyorum, bazen de bana hissettirdiklerini. Öyle çok kitabı tekrar okumaktan yırtmışımdır :)

Nazan Bekiroğlu'nun okumaya geç kaldığım kitabı ise bugün, sadece çok güzel olduğu için, burada. Sıkılmadan okuduğum, elimden bırakamadığım için, duygudan duyguya geçtiğim için ve tarihi olayları gerçekten gördüğüne inandırdığı için burada.

Belki benim gibi okumaya geç kalmış biri çıkar da, ya Seyhan çok mu sevdin, hadi ben de okuyayım der/ desin diye burada.



2 yorum :

  1. Bende okuduğumda çok ama çok sevmiştim. Şimdi Kehribar Geçidi'ni aldım bakalım nasıl olacak.

    YanıtlaSil
  2. Ben de geçtiğimiz yıl okumuştum Nar Ağacı'nı. Çok da beğenmiştim. Blog yazmakla ilgili söylediklerine de katılıyorum Seyhan, kimse okumasa dahi kendim için yazanlardanım ben de. Bazen çoook uzun aralar veriyor olsam da yazmaya:)

    YanıtlaSil

söz sizin...