21 Ağustos 2021 Cumartesi

Arachnoid Mater

 Bu bir seri ve serinin ilk kitabı: Pia Mater. 
Pia Mater yazımı okumadıysanız tıklayınız.

Öncelikle bu kitabı okumaya başladığımda bir seri olduğunu bilmediğimi ama okumaya başlayıp seri olduğunu öğrenince çok sevindiğimi söylemek isterim. 
Hala bu seriye karşı olan hislerimi bilmeyen varsa en derin şekilde anlatabildiğimi umuyorum:)



Pia Mater biter bitmez başladım. Ay dedim sıkıcı mı olur, araya başka kitap mı soksam, ama tabii kitap elimde olmasa gene neyse biraz beklerdim de rafta duruyordu nasıl dayanırdım, hemen başladım.

Pia Mater'ın kurgusuyla kafamızı allak bullak eden Serkan Karaismailoğlu bu kitapta da aynı vuruculukta hikayesine devam ederken, yine kaynak gösterdiği bilgileri en basit haliyle bizlere sunarak norönlarımıza bayram yaşatıyor.

Temposu hiç düşmeyen bir kurgu okuyorsunuz bir kere. Tam hee böyle miymiş anladım derken hikayenin başka yönünü öğreniyorsunuz. O açıdan da asla bunaltmayan ama beni en çok arada verilen bilgilerle mest eden serinin ikinci kitabı.

Ve serinin 3. kitabı da dün yani 19 ağustosta görücüye çıktı. 
Okumayanlar varsa hadi gene iyisiniz, peş peşe okuyabileceksiniz. 
Okuyun okutun, bana da yorum yazın.

Benim de sıradaki kitabım Dura Mater olacak inşallah

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...