14 Ekim 2020 Çarşamba

Sevdiğim Şeyler #2

 Pantolon takımlar. 

Kadınların giydiği maskülen takımlar doksanlarda çok modaydı. Mesela Pınay Aylin Ve Bendenizin bu trz kıyafetlerle çektiği klipleri var. Yalnız o görüntüleri koyamıyorum buraya çünkü görüntü kalitesi çok düşük. eyse ben günümüzden yüksek çözünürlüklü, takım elbiseli kadınlar bulayım size. Aklıma hemen iki isim geldi.



1-2 foto koyayım dedim kadının tarzında kayboldum Victoria Beckham'ın her hali güzel... neyse birkaç tane de diğer ismin fotoğrafını koyalım.




Maskülen kadın takımlar için aklımda dört isim paylaşmak vardı. Bendeniz ve Pınar Aylin'in o görüntüleri eski olduğundan gözünürlükleri iyi değildi. O yüzden onları paylaşmadım. Ama yaşı bana yakın olanlar hatırlar.
Victoria Beckham ve Blake Lively aklımdaki diğer iki isimdi. Blake Lively için görsel ararken onun için ayrı bir post hazırlama niyetim geldi aklıma: Bir ara hep böyle dolanıyordu ortalarda, nedeniyle beraber beni çıldırtan kombinlerini paylaşmak istiyordum. 
Demek ki ben yıllardır blog yazmama rağmen yazmak istediğim şeyleri istediğim zamanda yazamıyorum.

Sizce nasıl?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...