1 Temmuz 2020 Çarşamba

Mavi Kuş

Öğrencilerin elinde çok sık gördüğüm bir kitap olduğu için merak ediyordum bu kitabı.
Öğrenciler okuyordu demek ki edebiyat hocaları tavsiye ediyordu.
O zaman ben de okumalıyım dedim ve bu kitabı okul kütüphanesinden aldım.
Tatile giderken de yanımda götürdüm.
Tatilde okuyamadım ancak dönüş yolunda okumaya başladım. E o sırada okumak için oldukça saatim oldu.

Küçük, ücra bir yerde insanların şehre gidecek trene yetişmek için bindikleri minibüsün adı "mavi kuş". Kitap trene yetişene kadar olayları anlatsana da karakterleri tanıyor, onların hikayelerini de öğreniyoruz.
Sıcak bir hikaye. Yer yer tabii ki duygulandırıyor.
Sonu ise şaşırtıcı. Hiç beklemiyordum böyle bir şey.
Belki de hepiniz zaten okudunuz boşuna anlatıyorum.
Bu arada bu kitabı haziran ayı okuduklarım videosunda görmüşsünüzdür😏

1 yorum :

  1. Ben de çok severek okumuştum. Sonu da şaşırtıcı gelmişti. Kapağının gönlümdeki yeri de ayrıdır.:)

    YanıtlaSil

söz sizin...