26 Mart 2020 Perşembe

Corona Günlerinde Çılgın Kalabalıktan Uzak

Millet sokakta ya!
Ne kadar düşüncesiz ve kendine yetemeyen bir toplumuz, bilmiyordum!
Evde kalamıyorlar!
Yalnız duramıyorlar!
Çok ilginç, ne kendilerine ne başkalarına saygıları var...

Mutfağa girip türlü türlü tarif deneyenleri, kendini temizliğe vuranları, oh ne de güzel içe döndüm diyenleri, bol bol okuyanları, kısacası kendine yetebilenleri alkışlıyorum.

Bir hafta sonu kendine kahvaltıya hazırlayamayan, bi' kahvesini evinde içemeyen, hemen deniz kenarına akanlara da yazıklar olsun.

Ne diyordum.
Okuyoruz anacım biz.

Kitabım çok sıkıcı, ama neyse ki tek okuduğum bu değil, ayrıca başka kitaplar da okumaya devam.
Yalnız kitabın adı ne kadar da manidar! ;)

1 yorum :

  1. Kendi karantinanım 3. günü. İnsanlar nasıl sıkılıyor anlamış değil. Ben pazartesi iş başı yapmamak için neler yaparım diye düşünürken millet sokakta! Kul hakkıdır yaaa.

    YanıtlaSil

söz sizin...