22 Haziran 2019 Cumartesi

Demet Şener'in Yeni Kocası ve Gelinliği

Demet Şener 13 yıllık eşi İbrahim Kutluay'dan Mart ayında yani dur bakayım 3 ay önce boşandı ve dün Cenk Küpeli ile evlendi.
Şoke oldum evlendiğini duyunca yalan yok.
Aradan geçen 3 ayda birini bulup aşık olmasına mı şaşırayım, şırank diye evlenmelerine mi şaşırayım, yoksa hiç beklemediğim bir şekilde hoşuma giden gelinliğine mi şaşırayım bilemiyorum.

Çok şık ve kalite duruyor gelinlik. 
Yirminci yüzyılın ilk çeyreğinde giyilen gelinlikler gibi. E gelinin fiziği de yirminci yüzyılın ilk çeyreğindeki gelinlerden güzel olunca oldukça zarif bir görüntü çıkmış ortaya.
Fotoğrafı ilk gördüğümde "aa evlenmiş!!" dedim sonra "e ne güzel olmuş bu!! diye şaşırdım :))
Sevmediğiniz beğenmediğiniz birinin bir şeyini övmek ne zordur bilirsiniz.
O yüzden ben de şimdi biraz kulp takacağım :)
Saçı.
Saçı özensiz. Elektrikli görüntüsünün yanında toplanan topuz çok alelade. 

Yandan bakınca topuzun basitliği çok tırmalıyor bence.
Yaw ama gelin çiçeği bile gelinliğine duruşuna çok uygun. 

Şimdi dün biz instagramda özelde çok kaynattık, artık cevap yetiştiremeyince yattım ben :))
Gelen haberlerden biri de hamile olduğuna yönelikti.
Sonra dendi ki evlenebilmek için mahkemeye rapor vermiş hamile olmadığına dair.

İddet süresini incelik aslında. Kadının ayrıldıktan sonra bir müddet beklemesi kadına gelebilecek yorumların da ağzını kapatır.
Niye beklemiyorsun ki? Ne acelen var? Neyin çabası? 
Böyleleri eski kocasına da ders olsun, bak gördün mü nasıl yoluma devam ediyorum diye mesaj verme çabasında oluyor sanki. Ama adam seni evliyken takmamış şimdi, vah vah evlendi diye kahırlanacak hali yok ki..

Tekrar nikaha dönersek, Hotel Les Ottaman 'da gerçekleşen sade nikah töreninde çiftin sadece yakınları bulunuyordu. Tabii Demet Şener'in çocukları da.

Bu çocuklar küçükken çok tatlılardı ama çok da güzel değillerdi gittikçe güzelleşiyorlar bence.
Kızı İrem 2006 doğumlu. Bu yaş için ne güzel bir kız ne gereksiz bir dekolte. 
Spor ayakkabılarla tam yaşlarına uygun bir rahat şıklık tutturmuşlar.
Tebrik ederiz Cenk güzel bir ailen oldu!

Ya böyle yazdım yazdım ama eleştirdiğim kısımlar için sonra kendimi çok eleştiriyorum, yaw diyorum sana ne!! 

Mutluluklar dilemeden evvel şöyle toparlıyorum o zaman. Bu kişiler hiç tanımasaydım rastgele karşıma çıksalardı, çok beğenir çok yakıştırırdım. Orası kesin.
O zaman ne diyelim, mutluluklar dileyelim.

8 yorum :

  1. Allah mesut etsin de adam kadından küçük gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uuu kimleri görüyorummm
      9 yaş küçükmüş ;)

      Sil
    2. Ooo...
      Baya varmış da ondan belli oluyor:)))
      Demet'i görünce dayanamayıp geldim 😜
      Genelde kitap yazılarına denk geliyorum onlara da okumadan yorumlamak huyum değildir. :)

      Sil
  2. Karşı apartmanın balkonundan aşağıya çamaşır asarken sesleniyorum. '' kıııız o adam kaç yaş küçük Demetten ''

    Şaka bir yana sevilme, ilgi bekleme ihtiyacı farklı bir duygu. Biz hiç evlenmedik belki onlarla aynı düşünmeyiz ama bildiğimiz bir şey varsa Demet aldatıldı. Bunun kırgınlığını anlamak için de evli olmak yada boşanmış olmak gerekmez. Rabbim mesut eylesin. Kırılmadan incinmeden bir ömür nasip eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Sanki İbrahim'den daha çok yakışmışlar Cenk'le:)

    YanıtlaSil

söz sizin...