7 Aralık 2018 Cuma

Lviv: Ne Yenir?

Size güzel yazılar yazılar yazacağıma söz verirken böyle geciktireceğimi düşünmemiştim.
Zaten gidecek birçok arkadaşla özelden görüştük. Hani acilen de beni yazılarımı beklemezsiniz herhalde.
Nereye gidelim ne yapalım hepsini anlatacağım ama namazlar kazaya kalmadan nasıl gezilir, oralarda ucuz diye her şey yenir mi?
Bunlar da önemli konular.

Bir kere bu yazıyı yazacak, size şurada şunu yiyin diyecek son kişiyim ama bu yazıyı yazıyorum neden?
Çünkü ben yemek konusunda çok hassasım.
Burada bile her şeyi yemem ki ben kola bile içmiyorum.
Ola ki birileri gider de benim hassasiyetimi kendine kaynak gösterir, Seyhan buralarda yediyse ben de yerim der diye söylemem lazım.
Yemeyin!
İlk gün vejetaryen yemek yedim: buharda sebze. Dedim ki tamam, burada yemek konusunu kapatıyorum.
İkinci gün pizza yedim. Celentano'da. Tam Rynok meydanında. Sağ olsun instagramdan biri tavsiye etmişti o dediği için gittim ve gerçekten çok şahaneydi. Vejetaryen pizzası da margaritası da. Orayı tavsiye edebilirim.

Üçüncü gün balık yedim yemez olaydım, gerçekten ben Lviv'de iş olsun diye beslendim :)


Dördüncü günde çok ünlü bir kahvaltıcıya gittik. Açık büfeymiş, ama o koku var ya.. Arkadaşı orada bırakıp çıktım çünkü böyle koktuğu zaman acayip tiksiniyorum.
Lviv'de her yerde görebileceğiniz kahveleri çok güzel olan -ki Lviv'de her yerde kahveler güzel, Coffee Manifacture'da kahvaltı ettim, orada tuzlu bir çörek yedim çayla beraber, onu da yemeden sordum yağsızmış, dedim günahı boynuna delikanlı..


Sabah öğlen akşam, kahve içtik ama. Onu dene bunu dene, yoldaki büfelerden al... çok keyifliydi.


He bir de çikolatalar var. Koca bir çikolatacıya gittik ama hiçbir çikolata almadan döndük. Neden? Çünkü içindekiler yazmıyor!
Resmen zulüm!

Gidilecek yerleri ayrıca yazacağım, ama yemek mevzusu kısaca da uzunca da böyle.
Yemeyin, yerseniz de vebali boynunuza. Suçu bana atmayın :)


Bir sabah da daha hiçbir yer açılmamışken düştüğümüz yollarda yeni kurulan bir pazara denk geldik oradan ceviz aldım. Enerji verir hem dedim. Hem de çook severim ^^
İşte o pazarda böyle bir şey denedim. Kabuğuyla ye dedi kadın ama bence benle dalga geçti. Meyve midir sebze midir bilmiyorum ama hiç güzel bir tadı yoktu.

Yemek hassasiyeti olmayanlar için; evet etler içkiler çok ucuzmuş!
Dönüş yolculuğumuz sırasında birçok kişiyle muhabbet etme ve bizim uzak durduğumuz, insanları oraya götüren Lviv hayatı hakkında yeterince gereksiz bildi edindik.

Son bir yazı daha yazacağım Lviv hakkında. En sık sorulan sorular ve gidince ne yapılırdan tutun da nerede kalınıra kadar yazacağım.
Sorunuz varsa alayım, önümüzdeki ay da onun yazısı yazılır artık :))

1 yorum :

  1. Her biri lezzetli görünüyor, kahve zaten vazgeçilmezim. Ben bol bol kahve içerdim herhade. Çikolataları deneyememek çok kötü olmuş, benim için ağır sınav olurdu doğrusu.

    YanıtlaSil

söz sizin...