21 Ekim 2016 Cuma

Age Of Adaline

Şimdilerde otuzlu yaşlarını veya daha ilerini sürmekte olanlar beni anlayacaktır.
Görüntünüzün 29 yaşına sabitlendiğini düşünün..
Ne bir kırışıklık ne bir beyaz saç.
Yıllar yıllar geçiyor çocuğunuz büyüyor ama siz gram yaşlanmıyorsunuz.
Sanırım 100 kadına sorulsa doksan dokuzu bundan daha şahane bir şey düşünemez, bir tane çıkıntılık yapacak bulunur illa ki :)
Hele bir de zaten Blake Lively gibi bir fiziğiniz, güzelliğiniz varsa. 

Gossip girl zamanında Blake Lively'i ilk gördüğümde 'başka birini bulamamışlar mı bu kızın nesi güzel' demiştim. Ama Blake Lively konuşmaya başlayınca işler değişti. Muhteşem fiziği söyle dursun gerçekten yüzüne bakıp ona güzel diyemezdim ama kadın konuştukça güzelleşiyor. Benim için öyle. Yine bu filmde bunu test ettim. Kadın konuşmaya başladı ve birden puff! bambaşka biri oldu benim gözümde.
Konusunu girişten anlamışsınızdır. (Beni rahatsız eden bir kısım vardı ama söylersem sağlam spoiler olur )
Lafı uzatmaya gerek yok aslında.
Güzel bir filmdi ya seversiniz bence.

9 yorum :

  1. Ya Seyhanım aynı filmde aynı şeyleri sevmemiz ne hoş.Acaba takıldığımız yer de mi aynı.Bir oku bence benim yorumu da aynı şeyden mi bahsediyor gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Birazcık konusunu anlatsaydın keşke, azıcık şöyle:)))

    YanıtlaSil
  3. yaa ben de severek izlemiştim bu filmi ..Black Lıvely bu filmdeki rolünü ve zarafetini sevdim. gossip girl de Black lıvely yi sevmezdim hoş ben dizinin sürekli izleyicisi de değildim tv de denk gelirse bakardım. Filmde nerede takıldığını tahmin edebiliyorum sanırım çünkü ben de oraya takıldım ^^ :)

    YanıtlaSil
  4. filmi bende ilk çıktığı zaman izlemiştim
    gerçekten çok güzeldi şimdi düşünüyorum da sonu nasıl bitiyordu hatırlamıyorum

    bloguma beklerim http://yedisatirkissa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. filmi ilk çıktığı zaman izlemiştim ve çok hoşuma gitmişti
    şimdi düşündüğümde ise sonunu bir türlü hatırlayamıyorum

    bloguma beklerim http://yedisatirkissa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. izleme listeme aldım efem ;)

    YanıtlaSil
  7. Tamamını hiç seyredemediğim dizilerden, bir şeyler seyredemiyorum daha doğrusu ama bunu seyretmeliyim.

    YanıtlaSil
  8. ayy merak ettim izlesem ya bende. konustukca guzellesti ya da konustukca cirkinlesti 😉 cok onemli cok

    YanıtlaSil
  9. yorumlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil

söz sizin...