2 Ağustos 2016 Salı

Cübbeli'nin Kızının Düğünü

Cübbeli diye tanınan Ahmet Ünlü Hoca'nın kızı geçtiğimiz aylarda dünya evine girmiş, hiç söylemiyorsunuz.
Oysa ben öyle mi?
Ben öğrenir öğrenmez; "Hımm öyle mi olmuş, böyle mi olmuşş, pekii hoca ne demiş?" diye araştırmacı gazeteciliğimi konuşturduktan sonra sizinle paylaşmak üzere kolları sıvadım.

Ben Cübbeli Ahmet Hoca'nın kızının evlenmesini eleştirenlerden öğrendim açıkçası. Ya öyle mi, böyle mi diye ünlemelerim o yüzdendi aslında.

Neden eleştiriliyor peki?

Efendim Damat, zengin bir iş adamı olunca düğünde ultra lüks olmuş. Four Season Istanbul at the Bosphorus'da. Yine Gelin Kızımızın kınası da Zorlu Raffles'da olmuş.

Valla benim de o kadar param olsa, ben de böyle şaşalı düğün yaparım o yüzden vay efendim, neden böyle düğün yapmışlar diye eleştirmek içimden gelmiyor, ama savunmuyorum da.

Cübbeli'nin Damat Esat Palazoğlu oldukça karizmatik bir adam. Damadı beğendim. Bu haberi veren tüm sitelerde boy boy fotoğrafları mevcut. Cübbeli'nin kızı Yüsra'yı çok merak ettim. Maalesef -veya Cübbeli Hoca açısından bakarsak iyi ki- kızının görüntüleri yok denecek kadar az.


İşte gelinlikli bulabildiğim tek fotoğraf bu.

Evlenen Hoca kızı olunca gelinlik giymesi de eleştirildi tabii. Cübbeli Ahmet Hoca da kızının gelinlikle davetliler karşısına çıkmasına rızasının olmadığı açıkça belirtmiş.
Bence rızası olmadığı halde kızının gelinlik giymesine karışmaması güzel bir şey. Sert çıksaydı, düğüne gitmemekle tehdit etseydi kızı da gelinlikle davetliler karşısına çıkmazdı diye düşünüyorum.
Mesela ben anneme anlattım; "Anne böyle böyle olmuş, vay efendim gelinlik darmış nasıl giymiş falan diye eleştiriyorlar" dedim.
Annem de, "iyi yapmış, karışmasınlar istemiş giymiş" dedi "bi' kere oluyor" dedi.
Annemin görüşleri benim için çok önemlidir ^.^

Hayır efendim, giymemeliydi, etmemeliydi diye düşünen cemaat mensupları varsa eleştirinin dozunu ve kimsenin tadını kaçırmasınlar. Hepimiz hesabımızı Allah'a vereceğiz.
Bunun dışında düğün içkili değil, çalgılı çengili değil. Haremlik selamlık oturulmuş...

Aramızda yabancı yok hadi bir de size bir planımdan bahsedeyim. Damat Esat Palazoğlu'nun instagramdaki hesabına istek göndereyim de belki o foto paylaşmıştır Yüsra'yı göreyim, dedim, ama sonra vicdanım el vermedi. Zaten ekran görüntüsü falan almayacaktım, sadece merakımdan. Bakacaktım.

Sırf bu inceliğim yüzünden google görsellerde başka bir foto buldum.

Buradaki yeşilli kızın Yüsra olduğunu tahmin ediyorum, bir de o değilmiş euheuheuhe :))
Damat Bey, kendisi için kız istemeye de giden Ahmet Davutoğlu'nu, mutlu günümde beni yalnız bırakmadı diye paylaşmış.
Bu kadar görmem yetti, Yüsra'ya bayıldım! Maşallah pek güzel pek zarif. Yeşilin tonuna da elbisesine de, kızın gülüşüne de bayıldım. Bu arada Yüsra nasıl güzel bir isimdir?!!

Keşke gelinliğini de net bir şekilde görebilseydik, değil mi?

Geldik bir düğün kritiğimizin daha sonuna. Sanırım ilk defa bu kadar az  malzemeyle bu çok yazdığım oluyor :)
Bu çiftin enerjisini çok sevdim ben..
♥ Ömür boyu mutluluklar diliyorum kendilerine.♥