20 Nisan 2016 Çarşamba

Cinderella

Masal uyarlamalarına merak salmışken Cinderella'yı izlemeyeceğimi düşünmediniz herhalde.
Ancak olay oldu bu filmi izlemem.
Ne kadar uğraştım?! Sanırım bu film sayesinde çöktü önceki bilgisayarım.
Kaç kere bu filmi izlemeye çalıştım, her seferinde kapandı laptop. Demek tercih ettiğim sitede sorun vardı, ben de inat mı ettim nedir... Virüs programım olmamasına rağmen yenisinde de izledim.
ilkinde sanırım yine sorun oldu ama yine dedim bu kez son, ama oldu, gerçekten son oldu :)

Filme dönersek, film tam bir görsel şölen.

Cindirella rolünde Downton Abbey'de Rose olarak tanıdığımız güzeller güzel Lily James'i görüyoruz. Kötü kalpli çirkin kardeşlerden biri de yine Downton Abbey'den tanıdıklarımız arasında: Sophie McShera nam-ı diğer Daisy.
Perimiz ise Helena Bonham Carter. Hafif çılgın sanki :)
Prince Charming rolünde, Richard Madden ve harika gülümsemesi.. ay pardon sadece Richard Madden'i izliyoruz harika gülüşü de bonus :)



Benim tanıdıklarım bunlardan ibaret.
Tam klasik Cindirella hikayesi işte filmde. Hiçbir orijinallik yok.

Ah! Cate Blanchett!
Neredeyse ondan bahsetmeden yazıyı bitirecektim. O kötü kalpli üvey anne. Muhteşem kıyafetler giyen kötü kalpli üvey anne. Tabii ki rolün hakkını veriyor.

Her şeyini bildiğiniz bir hikayeyi izlemek isterseniz buyurun izleyin.
Ben sıkılamadan izledim tabii ki çünkü Cindirella benim en sevdiği masal ^.^
Cindirella hikayesini sevmenize rağmen o kadar klasik versiyonuyla vakit kaybetmek istemiyorsanız Drew Barrymore'un başrolünü oynadığı Ever After: A Cindirella Story filmini önerebilirim. Hatta ben de bir kez daha izleyeyim. Belki yazısını yazarım bu sefer.

3 yorum :

  1. Aslında Seyhan farklı değil demişsin ama bence farklı. Mesela ben bu filmde üvey anne için üzüldüm bile diyebilirim. Yani üvey annenin neden öyle davrandığını, duygularını falanda anlatmışlar, diğer filmlerden farklı olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm, ne bileyim ya yine de. sanki.. hadi tamam bir farkı var diyelim bir farkındalık sağlıyor ;)

      Sil

söz sizin...