9 Şubat 2016 Salı

Kağıttan Kalpler Videosu

Merhaba arkadaşlar!
Bugün sizlere Youtube kanalımda geçtiğimiz günlerde yayınladığım bir videoyu paylaşacağım.
(Videolarım gibi girmek istedim söze) :)
Youtube kanalıma abone olmak çok kolay. 
Bu linke tıklayıp açılan bağlantıdaki Abone ol yazısını tıklamak.
Yapmanız gereken tek şey bu. 
Şifrenizi hatırlamıyor olabilirsiniz, o yüzden akıllı telefonlarınızdan girmenizi öneririm, orada zaten oturumunuz açıktır ve şifre girmenize gerek kalmaz.

Evet yaptınız mı? Ne kadar kolaymış değil mi?


Daha önce yazısını yazmış olduğum bir kitabın videosu.
Yazısı için tıklayınız.
Videosunu çok geç çekebildim ama illa ki bu kalplerle video çekmek istediğimden vazgeçmedim. 
Konuşma hızımın normal olduğu yorumlarını aldığımdan beri sanırım daha rahatım.
Siz ne dersiniz?

2 yorum :

  1. Ben cok severek izliyorum, Kagittan Kentler'i de senin videondan sonra ekledim okunacaklar listeme.
    Ama ne zaman alirim bilemem, vallahi bu kitap masraflari yuzunden bosayacak benim bey beni:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap cafeyi duydun ekledin di mi listeye ^^
      aklın yolu bir, ahh o hayaller..
      damla biz de sonunda çok ünlü olup çok para kazanıp klasiklerin artık antika olmuş ilk basımlarını bulup, bastırıp parayı alıcaz. tamam video çekmeye devam gaza geldim euheuheu

      Sil

söz sizin...