24 Haziran 2015 Çarşamba

Ben Kitap Olsaydım

Çok sevdiğim, gerek kitap gerekse kore dizileri konusunda zevkine çok güvendiğim Fighting! tarafından mimlenince, mim de bu kadar "benlik" olunca yapmamam söz konusu bile olamazdı.

Okuyunca bana hak verecek misiniz bakalım, Seyyos haklıymışsın senlikmiş diyecek misiniz? Göreceğiz.

Adım:
Sade, kısa ve çarpıcı bir ismi olsun isterdim kitabın. Akılda kalıcı.
Şimdi siz benden 'Düşes' falan dememi bekliyorsunuz ama o başkalarının bana taktığı isim. Ben kitap olsaydım adımın "Nevi şahsına münhasır" gibi kullanımı güzel ve manidar olmasını isterdim.

Kapağım:
Ben kitap olsaydım kapağım lacivert ciltli olurdu.
Tamam cicili bicili kapakları severim ama burada söz konusu benim! :)

Önsözüm:
Ben kitap olsaydım önsözüm olmazdı.
Hayatta böyleyimdir, lafı eğip bükmeyi karşımdakini hazırlamayı hiç beceremem :(

İçeriğim:
Ne olursa olsun eğlenceli olurdu.
Neticede ben kan kusup kızılcık şerbeti içtim diyen salaklardan biriyim, yüzüm kolay kolay asılmaz.

Aa bitmiş^.^
Uzun zamandır mim yapmamıştım. Buralardan da uzun süre ayrı kaldım.
Bu mim popüler oldu mu, kim yaptı, kim yapmadı? bilmiyorum. Paslayıp paslamama konusunda kararsız kalmakla beraber sevgili arkadaşlarım Şahika ve Emilianata'ya pasladım gitti.
Hatta blogu olmayıp yapmak isteyenleriniz varsa yorum kısmım sizlere her zaman açık.

Ah tabii merak ediyorsunuz, bu kitaba nereden ulaşacaksınız peki?
Sadece seçkin kitapevlerinde..

19 yorum :

  1. Evet evet haklısın sen kitap olsaydın tadından yenmezdin de ben kitap olsaydım ne olurdum hiç bilmiyorum.Ay bir an düşündüm de sıkıcı mı olurdum acaba ya da çok gerçekçi olurdum sanırım sonuçta herkesin bir an da seveceği bir tip değilim ben ya.Soğuk değilim de mesafeliyim azıcık.Ama beni çözen seviyor yani seviyor diye biliyorum.( ay yoksa sevmiyor mu:)Yani ben kitap olsaydım ilk başlarda sıkıcı gelsem de sonra sarar sarmalar bitmesin istenirdim sanırım ve belki anlayan için tekrar tekrar okunası olurdum.Çok mu iddaalı oldu ama yazınca böyle yoksa ne güzel anlatıyorum da umarım anlaşılmışımdır.Yani ciltli hatta eski zaman ciltleri gibi bir kapağım olsun,ön sözüm olmasın tamamını hikayede söyleyim,içeriğim de basit ama gerçek şeyler olsun isterdim.Hayat gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudukça güzelleşen güzelleştikçe elden bırakılmayan bir kitap olurdun yani.
      insanların dönüp dönüp tekrar okuyacağı türden.
      çok güzel ifade etmişsin ^^

      Sil
  2. Son cümleye bittim^^ O seçkin kitapevini bulalım :D Çok güzel olmuş, hayalimde canlanan kitabı hemen almak isterdim ;) Ve başta yazdıkların çok hoşuma gitti, sağ ol^^ 💜💜💜💜 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :D
      söylediklerimde samimiyimmm

      Sil
  3. okuduğum en güzel mimdi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :V
      o zaman sen bu kitabı severdin, burdan onu anladım :)

      Sil
  4. Mimler :) Heeyy gidi günlerr :)

    YanıtlaSil
  5. ebook indirsek olur mu :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tabiisi
      ciltli diyorum. cilti kitabı avuclarının içinde hissetmk sayfalarını çevirmek dururken ebook?
      hiç sanmıyorum!

      Sil
    2. hahaha :D O zaman bi imzalı kitabını isterim :D

      Sil
  6. Bir adet imzali rica ediyorum. O kadar hukukumuz var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mi yazdım ki bu kitabı.
      onu hiç düşünmemiştim imzalaruk :D

      Sil
  7. Cevaplar bence tam senlik olmuş, lacivert rengi sevdim, zaten ciltli kitaplar da beni benden alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilti kitaplara zaafları olanlar topluluğu ^^

      Sil
  8. blog dünyasına girdim girelim mimlenmek en sevdiğim şeydir :) canım seyhanım da beni mimlemiş ben yazmaz mıyımm :)

    YanıtlaSil

söz sizin...