30 Ocak 2015 Cuma

İşte "O" Balığın Hikayesi

Yalnız yaşayan insanlar neden dondurulmuş gıda tercih ediyor biliyor musunuz?
Üşengeçliklerinden mi?
Hmm tamam belki  bu da etkendir ama hayır üşengeçliklerinden değil, buna mecbur bırakılıyorlar.
Nasıl mı?
Tamam anlatacağım madem ısrar ediyorsunuz.

Bir balıkçım var benim.
Güvenmekten ziyade alışmışım ona gidiyorum, beni tanıyorlar da, alacağımı alıyorum. Yalnızken haftada bir balık yemek gibi bir adetim var. Genelde bu çipura oluyor. Ama geçtiğimiz aylarda bu sefer çinekop alayım diyerek balıkçıma gittiğim. Her zamanki elemanlar yoktu balıkların başında.
Dışarıda bir porsiyon çinekop istediğinizde 4 tane çinekop gelir ya, ondan kelli hesap ettim 4 tane alsam bana bir öğün için yeterli. Adamdan 4 tane çinekop istedim.
4 tane veremeyiz, dedi bana.
Ne demek, 4 tane veremeyiz?! 6'lı takım sanki, 4 tane verince bozuluyor.
Ahh kafammm gelmez ki hemen aklıma bu cevap ilk şok geçtikten sonra -bu arada adam yarım kilo vereyim abla işte zaten çok fark olmaz falan diye geveliyor- hayır istemiyorum, dedim gitmeye yollanıyordum ki başka bir eleman, ver ablaya 4 tane uzatma, dedi hay ablan kurban olsun gerçi keşke almasaydım diyorum şimdi, ama bozulduğum belli olmasın diye balığı da almak durumunda kaldım.
Bu sefer -çok bir şey tutmadı fiyatı, bozukluklarımı hesaplarken, abla yoksa kalabilir, dedi ikinci adam.
Ay hayır ne münasebet param var benim falan geveleyip paralarını verip, başımdan dumanlar tüte tüte oradan ayrıldım.

Bir daha o balıkçıya gitmedim dememe gerek var mı?

Ertesi hafta başka bir balıkçıdan çipura aldım. Bayat mıydı neydi, tadından bir şey anlamadım, midem de bozuldu sonrasında. O gün bugündür evde balık da yapmadım.


Unutmamak için ekran görüntüsü almıştım, sözümde durdum. Ölmediğim için şükürler olsun ^.^

10 yorum :

  1. Ohhh ne güzel het ne kadar sonu vasat bitsede evde balık keyfi herkese nasip olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasiplikten değil o :)))) evde kimse yapmıyo kokar diye, napıyım balık da mı yemiyim ev koycak diye?
      hem sonra sirke kaynatıyorum ben koku neyin kalmıyoo.
      :D

      Sil
  2. Biz de balık alışverişini babam ve erkek kardeşim yapar , ben pek anlamam :) Sanırım yanak altının kırmızılığına bakıyorlar taze olup olmadığını anlamak için :) dikkat et kendine .. Yalnız , ben yalnız olsam balık yapmaya üşenirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uşaklarım var benim, sıkıntı olmuyo :P
      ben dışarda tek yiyemiyorum skılıyorum o yüzden evden yapıyodum işte ama artık o da gitti mecbur dışarda yiycez :)

      Sil
  3. Kötü bir deneyim olmuş
    bende bayılırım balığa <3

    YanıtlaSil
  4. bu balığın her versiyonu var malesef tek yaşayanlar için, pazara gidiyosun amca bana 4 domates ver diyosun bir küfretmediği kalıyor :D
    Ben geçen yıl yalnız kalırken hep marketten alıyordum alacağımı, kimse az aldın demiyor :D İlk zamanlar kasap bana 50 gr veya 100 gr kıyma vermez diye yemeklerimi hep etsiz kıymasız yapıyordum sonra canıma tak dedi marketten almaya başladım :D Hem market her aradığını bulundurması açısından da iyi oluyor balıkta oluyor marketten almayı dene bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çarşı pazar kalmadı bende de. ama işte balıkçım vardı benim. olmuyor diğer balıklar onun yerini tutmuyor..:)

      Sil
  5. Sen neden yalnizsin? Ben bunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara, kısa kısa, yalnız yaşıyorum ben bundan bahsetmedik mi?
      özgür ruh :D

      Sil

söz sizin...