27 Aralık 2013 Cuma

Eye Liner Sorunsalı

EyeLiner* altın çağını yaşıyor desek yeridir.

Günümüzde yakışan yakışmayan, sürebilen süremeyen her on kadının yedisi eyelinerlı.
Bu kadar popüler olmazdan evvel de severdim ben.
Gülbahar kullanırdı gençken. Kocaman gözleri var Gülbahar'ın, sonra uzun kirpikleri. 
Nedense onun gibi gözleri olanlara yakışır sanıyordum eyeliner, ya da patlak gözlülere..
Aslında sana eyeliner çok yakışır, diye gözüme kestirdiklerimi teşvik etmişimdir. 

Nedense kendime yakışmayacağını düşünmüşümdür her zaman. Nuriş'in denemelerinde Cleopatra'ya dönmemin bunda payı yadsınamaz :)

Gel zaman git zaman Hilal güzel güzel eye liner çekip, ben iyice özendikten sonra, arada bir dener oldum. Düzgün veya eşit sürmek ne mümkün. Ama bir ışık var. Yakışıyormuş ayol bana.


Makyak konusunda en son akıl verecek kişiyim. Ama herhalde şu kadarını söylememde bir sakınca yoktur: Mesele gözünüze uygun şekili tercih etmekte, onu düzgün sürebilmekte. 

Neyse size kolay ve düzgün eyeliner sürebilme taktikleri vermek isterdim ama ne desem boş, işin sırrı bana kalırsa bol mesai harcamakta. Pratik yapmakta. 
Yoksa istediğin kadar tutorial izle.

Ürün konusunda kuzenlerin yönlendirmesine uyuyorum. Sizle de paylaşayım. Bu üç ürünü de sevdim ve ben rahat kullandım:


* eyeliner yerine ne diyebilirdim ki?

36 yorum :

  1. İnstagramdada gördüm kiiiii inanılmaz yakışıyor , maşallah o gözlere ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa demek öyle ^_^
      begenmene sevidnimmm :*

      Sil
  2. çok yakışmış bence, hep sürmelisin :)

    YanıtlaSil
  3. sen güzel kaptın bu işi benim durumum malum :D fotolar çok güzel ayrıca yeşil eşarp olan harika gözlerinin rengi ortaya çıkmış, aktrist gibin yeşilçam fotolarına bakıyor gibi hissettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşil bana çok yakışır auhauha
      bu arada hep sizin yüzünüzden. kendimi bakımsız hissediyorum sayenizdeee :)

      Sil
  4. ben hiç denemedim,süremezmişim gibi geliyor:)sana yakşmış gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürmek zor cidden ama öğrenilmeyecek bir şey değil :D

      Sil
  5. Sana aylaynır çok yakışıyor :)
    Maşallah Seyhanım ne güzel gözlerin var öyle.
    Deneme ve hala becerememe aşamasındayım bakalım ne zaman level atlıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür iyi görüyorlar benim için en önemli yanları o.
      teşekkür ederim canımmmm :*
      dene dene dene ;) anca öyle ..

      Sil
  6. loreal bende cok sevdim hazır yılbası indirimleri varken tekrar almak istiyorum cok hoş olmus sana yakıştırdım bende :) gayet naif ve kibar olmus zaten biz örtülülere fazlası çok abartı oluyor :) bi de eye linerı ben göz kaeminden cok seviyorum çünkü sürüyorsun ve sabitleniyor akmıyor bulaşmıyor :)ohh miss,,..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimler var mı ben de alayım o zaman.
      aslında hiç yapmasak ne güzel olur.
      birgün yapıp da sokağa çıkacağım hiç aklıma gelmezdi :(

      Sil
  7. ben hiç bulaşmıyorum bu konuya çünkü daha deftere düz bir çizgi çizemeyen ben iki gözüme aynı olacak şekilde eyeliner çekeceğim imkansız :)
    ama sürekli tekrar yapma konusunda çok haklısın 16 yaşındaki kuzenim bu konuda çok azimli çıktı ve sürekli tekrarla harika eyeliner çekiyor ben ise kum havuzunda oynuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapanlar nasıl yapıyo senin neyin eksik diye gaz versem de mi olmaz :D
      ya zaten ne varsa bu güzelllik meraklı kuzenlerde var :D

      Sil
  8. Sağ göze sürerken sol elle göz kapağını çekip sürmek,sol göze sürerken sağ elle diğerini çekmek- çinli gibi çekik göz haline getirip- inanılmaz güzel sonuç verir :)) Göz kalemine alerjim var benim,moda olsun olmasın 19 yaşımdan beri sürerim ben :)) Herkese yakışabileceğini düşünüyorum, tabii tekniğini biliyorsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın ve kaç yasındasın bilmiyorum ama uzman olmuşsun sanırım :D

      Sil
  9. Çok yakışmış bence sürekli kullanabilirsiniz ve fazlasıyla düzgün çekmişsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelsiniz düşesciğim
    Oğluma sizii alcam :P
    Hemen bir eye liner alacagimm acilll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkutma beni oğluma alacağım diyee :)))

      Sil
  11. Eyeliner çok yakışmış :) Ve Yeşil Şal da .)

    YanıtlaSil
  12. ben de denedim ama süremiyorum çok da özeniyorum :(

    fırçalı denedim kalem şeklinde denedim şimdi mac kutulu far gibi çıkarmış bak onu da denedim cıks olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay senin göz makyajına bayılıyorum ben harika oluyor bence!

      Sil
  13. E güzele ne yakışmaz maşallah :) ben de geçen hafta bir gün süreyim dedim ofistekiler alışkın değiller benim makyaj yapmama, bir beğendiler sağolsunlar akşamı bulmadan göz kapağımda kocaman bir şişlik oldu :)) nazarlara geldim ya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay seni yerim ben :*
      maşallah da demiş. kendi başına gelmiş bana gelmesin diye yavrummm.
      sen de o kadar güzel olma. bi daha yapma bakıyım makyaj falan :D

      Sil
  14. daha nasıl düzgün süreceksin:)
    Gayet başarılı buldum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içime sinene kadar ekndimi ikna edene kadar çok ugrasıyorum amaa :)))

      Sil
  15. Seyhan önce maşallah diyeyim, ne kadar güzel gözlerin öyle. ışıl ışıl, sıcacık bakıyor birde :) cidden nazar değmesin . Evet çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol aslıcım, öyleyimdir ben çok tatlıyımdır :)))

      Sil
  16. Çok yakışmış, kesinlikle sürmelisin.
    Bende özellikle son bi yıldır eyelinersız çıkamıyorum. Resmen alışkanlık yapıyor bünyede :)
    Arkadaşın söylediği yöntemle gayet güzel oluyor - gözleri çekik yapıp sürme-
    Bir de jel eyeliner ve fırcayla daha rahat sürülüyor^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte tam bu yüzden sürmemem gerek.
      biri de dememiş ki arkadaşım günah napıyorsun bunca zaman yapmadın şimdiden sonra da yapma ama nerdeeee herkes tam destek vermiş :)))
      ne hale gelmişizz diye düşünmeden edemiyorum ^^

      Sil
    2. Haklısın bak. Sırf bu yüzden bile sürmemek gerek. Doğru ne hale geldik. Sadece eyeliner üzerine yazılar yazıp onun üzerinden ne kadar yakıştığını konuşuyoruz :( Allah bizi ıslah etsin.

      Sil
  17. Ablacım, çok yakışmış maşallah. İşte tam da bu yüzden sürmemelisin. (Aslında yakışmasa da sürmemelisin).

    YanıtlaSil

söz sizin...