11 Ocak 2013 Cuma

Cafe Nar

Geçen hafta güllük gülistanlıktı hani, hatırlıyor musunuz?  İşte o hafta kızlarla buluşmadık.
Ama geçen gün yağan karda evlere sığamadık.

Birinin eldiveni yok, Öteki hasta. Ama bu, buluşmamak için engel değil.

Ben hep yeni bir yer denemek isterim bilirsiniz ama arkadaşlarımı yeni bir mekan için ikna etmek çok zordur.
Garson mesela tanıyor bizi, buyur etsek oturacak masaya.
Neyse balıkçı değil mevzumuz, balıkçı sonrası gittiğimiz cafe.


O cafeyi yoldan geçerken gördüm ve çok ilginç kızlar gitmeyi kabul etti :)
Hatta salep içmekti niyetimiz, salep olmamasına rağmen çok beğendik.
Çok genç bir cafe, biraz yaşlı kaçsak da sırıtmadık bence:)

Servis yapan delikanlı aynı zamanda cafedeki ürünleri  de hazırlıyormuş.
Asuman bayıldı çocuğa. Çocuk servis için geldikçe "kendi yapıyormuş her şeyi" dedi.
Çocuk bir daha geliyor "keki falan hep bu çırpıyormuş"
Bir daha geliyor "ayy canım nasıl da her şeyi yapıyormuş"
O dedikçe Şeyda gözlerini devirdi.. :)


Bu arada fotoğraflar telefondan. Efektler Instagram'dan.
Beni Twitter ve Instagram'da "the_syhn" ismiyle bulabilirsiniz.
Neyse yolunuz düşerse bu cafeye gidin. Beylerbeyi Mado'nun altında. 

33 yorum :

  1. MERHABA:) GÜZEL OLUR ARKADAŞ ARKADAŞA...MERAKIMI BAĞIŞLAYINIZ DELİKANLI YANİ GARSON GÖREVLİ HİÇ Mİ CEVAP VERMEDİ...TAKİPTEYİM BENDE BEKLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. delikanlı gülüyordu naapsın :)
      arkadaşımın elektriği çok farklıdır bütün garsonlar çok sever onu :D

      Sil
  2. masallah masallah o zaman o garsona! :) valla ben cafenin dekorasyonuna bayildim, sevdigim sanatçilardan bir kolaj ben de hazirlamaliyim diye düsündüm, evet yapmam lazim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bend e aynen maşallh dedim gencecik de bişi :)
      yap neynoş yap ;)

      Sil
  3. cafe bence farklı ve güzel
    Seyhan, sen kendini bu mekana yaşlı görüyorsan ben kıyısından bile geçmeyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlu yaşlarında olan gençler vardı ayşegül ondan mütevellit :D

      Sil
  4. Bence Asuman o kadarlıkla kalmayacak. Bak görürsün bundan sonra tüm postlarını Cafe Nar'dan bildireceksin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşlı hissediyorum kızım ya yoksa giderdim yazardım da çünkü laptop var isteyen alıp kullanabiliyor :D

      Sil
  5. Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane'nin tıpatıpı! İçeride çoğalan özellikler dikkat çekiyor, yoksa dışarıdan pek bir albenisi yok sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dışarıdan sessiz sakin bi yer gibi içeride başka bi enerji mevcut diye özetliyebilirim :D

      Sil
  6. SEYHANCIM SENİN KADAR YENİLİĞE AÇIK OLMASAKDA BU ÖNERİNİ KABUL EDEREK ÇOK İYİ YAPTIĞIMIZI,, YENİ KEŞİFLERİN BAZEN KEYİFLİ OLABİLCEĞİNİ ANLAMIŞ BULUNMAKTAYIM :))) EVDE YÜZÜNE BAKMADIĞIM LAKİN ORDA HİÇ GÖRMEMİŞ GİBİ İÇTİĞİM SIÇAK ÇİKOLATA İSE ENFESDİ :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hazır ç,kolata sevmem diye geçiniyorum lıkır lıkır içtim bari sana geleyim güzel fincanlarından birini seçip onla da bi keyif yapalım :D

      Sil
  7. ne ictiniz cözemedim :)

    nero

    YanıtlaSil
  8. Dekarasyon harika manzara guzel sevdim ben burayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdin sevmesine de manzara sahte :D çok akıllıca bişi ama karşı duvarda kocaman manzara posteri var :D

      Sil
    2. manzarası var mı o kafenin sadece o sahte manzara resmi mi? :)

      Sil
    3. ayynen öyle manzara sahte:) çok akıllıca :D

      Sil
  9. sende instagram hastası olup buraları terk etme de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne var sevsemde twitter ve instagramı blogun yeri ayrı çünkü burda dilediğim uzunlukta dilediğim şeyi palyşaıyorum orda bi sınırlama var bence. ama orda da insan daha samimi oluyor :D
      hoşgeldin canım sensizlik de zor :(

      Sil
    2. bilemezsin sensizlik daha zor

      Sil
  10. çok güzelmiş kekide kendi çırpıyosa tam gidilmelik bir yer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kek yemedik ama mozaik pasta güzeldi, maşallah :))

      Sil
  11. yeni yerler lazım bizede yaz boyle gezdiğin yerleri sık sık,ama arada bızıde cağır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sana yeni yerler önermek haddime mi ;)

      Sil
  12. Çengelköy Üsküdar arasında çok yürüdüm haftasonları. Ama hiç denk gelmemiştim bu cafeye. İsmi bile çekiciymış oysa. Belki bir gün yine yolum düşerse oralara, mutlaka ziyaret etmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madonun yanında gecerken bi aşşaya dogru bak ;)

      Sil
  13. kışın ortasında yaz gibi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlarla her yer yaz :D

      Sil
  14. İnstagramda da görmüştüm fotolarını ve demiştim ya gerçekten yaz gibi hissettim diye;)

    YanıtlaSil

söz sizin...