25 Mayıs 2012 Cuma

Secret Garden

Baştan söylüyorum.
Bu bir Güney Kore dizisi yazısıdır.
Irkçılık içeren yorum yapmak için okumayınız :)
Yorumları okuyup kızanlar oluyor, sonra ben film ve dizilerden mahrum kalabiliyorum :)


Bu dizi bir kere yıktı geçti ortalığı.
Bir ben kalmıştım izlemeyen. Yani Güney Kore yapımlarıyla ilgilendiği halde izlemeyen.
Sosyal mecralarda paylaşım üstüne paylaşımlara denk geldim. Çok da merak ettim. Elimde dizi bölümlerini içeren dvd bekledim.


Efendim sonra bir başladım ki, bölümler birbiri ardına geldi, dizi bitti.

Bu payetli eşofmana bayıldığımı belirtmek isterim.
İlk defa bir kız "mıy mıy" değildi, ki buna çok sevindim.
Dizi, konusunu çözdüm, dediğiniz anda sizi şaşırtıyor, ki bunu hiç beklemiyordum.
Bazı yerlerde tekrara düştü, ki bu her dizi de biraz oluyor ancak bu kadar sevimli hale gelmiyor.


Her dizi de bir yan karakteri başrol kadar sevip önemseyebiliyorum bunda da öyle oldu.
Bu çocuğun ise saçlarını değil belki ama gülüşünü ayrıca sevdim. Tamam tamam çok sevdim! :)


Ey Güney Kore bloggerları!
Hepiniz çok harika, araştırmacı, bilgili, paylaşımcı -ve geveze- insanlarsınız.
O kadar dizi- film izledim, oyuncuların sadece bir kaçının adını biliyorum, sizin ise bilmediğiniz şey yok. Okurken hayran kalıyorum - ve yoruluyorum uzun yazdığınız için :)
İyi ki varsınız...
Başta da LaFea.

Yeni dizi film ve önerilerilere açığım bunu bil :D

Son olarak moda konusunda Güney Korelileri tek geçiyorum. Erkeklerde bazen rahatsız edici olsa da, modada öncüler.

47 yorum :

  1. ahh Seyhan çok güzeldi dizi çok :) ben de şuan yeni bir kore dizisi arayışındayım. moda konusundaki fikrine aynen katılıyorum. hayırlı cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel tavsiyelere açığım, bulunca bana da hbr ver ;)

      Sil
  2. bu dizinin ilk bir iki bölümünü izleip yarım bıraktım, devam etmeliyim gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dur bakıyım... hımm en az 5 bölüm izlemelisin :D

      Sil
  3. Ben de tam dicektim ki bi kac film onersen :)) senin onerilerin guzel oluyo da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film önermekten özellikle kaçınıyordum oysa kızıyorlar hep film film diye ben de artık kendime izliyorum :D

      Sil
  4. allam sen de mi korecisin. filmler diziler. ne bu salgın ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sıkı koreciyim hemde bulaştık bi kere çıkamıyoruz :D

      Sil
  5. Biliyormusun,ben daha hiç güney kore filmi izlemedim. secret gardenı cok merak ettım.
    bu arada george clooneyle ılgılı hurrıyette bır haber vardı. gorunce sok oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne hbriymiş o, bi link vermez mi insan aşk olsun :D

      Sil
  6. Erkeklerde moda konusunda ben de hemfikirim. Bazı tarzlar o kadar hoşuma gidiyor ki, adamlara yakışıyor. Ama bizim Türkler giyse dalga geçeriz resmen. Zevkli insanlarmış, bunu anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele personal taste de lee min ho nun giydiği kıyafetler aman Allahım dedirtiyordu :d bu yine çok çok iyiydi yani :D

      Sil
  7. bir de ben vardım herhalde izlemeyen Seyhancım. şimdi 14. bölümdeyim ve niye daha önce izlememişim diye soruyorum kendime. her karakter çok başarılı, hepsi merak uyandırıyor. hyun bin'in yandan yandan gülüşünü sevdin değil mi ^^ sonuç olarak bu dizi izlediğim en iyi dizilerden biri.

    izlemediysen ben bir film önereyim mi; Only You.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın senden önce izlemişimmmm :))
      çok az gülüyo ama yaa :D
      only you için cvbım bi sonraki yorumun ;)

      Sil
  8. Kesinlikle moda konusunda çok yaratıcı ve öncü olduklarına inanıyorum :) Ya zaten kadın-erkek hepsi öyle güzellerki bayılıyorum onlara :) Tamamdır izlicem bu diziyi Seyhan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeller gerçekten yaa..çizgi filmden çıkmış gibiler :D

      Sil
  9. selam, Secret Garden severek izlediğim dizilerden birisi. Başroldeki kız ilk defa kıtlıktan çıkmış gibi yemek yemiyor :) birde Bad Guy'daki kız çok yeniyordu. dizideki yönetmene bayıldım, bize bakar mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yönetmenden sonra sırayı olan var ya, kahretsin tutamıyorum ki isimleri aklımda, onu çok sevmiştim. hani 'çok para kazanıyorum' diye isim takan :D

      Sil
  10. papatyalar yakışmış...
    yağmura ,serin havaya inat bahar gelmiş bloguna:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla sonbhr temasına geri mi dönmeli nedir :D

      Sil
  11. Sonunda hele şükür izledin ne zaman seni de gizli bahçede göreceğimizi merak ediyorduk:)) ahh o eşortmanı giymeyen kalmadı bir biz alamadık:( bebekler hatta köpekler için bile yapıldı:) ben OSCA hayranıydım:) dizi adeta bir kitap zengin neden tipik davranmalı fakir neden tipik kalmalı sözlük gibi diziydi çok şey oturdu yerli yerien bayıldım ve diyorum ki Seyhanım ben de HAVA DURUMU raporlarına bakacak bir erkek istiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peltek osca çok tatlıydı :D
      gönderme konusunda çok zengindi dizi. hatta çoğunu kaçırdıgımı düşünüyorum :D
      hava durumunu karığtırıp çıtayı yükseltme benceee :))

      Sil
  12. Aiy resmen benim de izleyip begendigim bi kore dizisi reklami var burda:) oska manyagi yapti beni bu dizi, kimconsiyi cok da begenmemistim ben hatta basroldeki kizi hichic sevmedim ama oska varya oska yerim ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oskanın seveni çok maşallah :D
      benim için ikisininde yeri ayrı :)))))

      Sil
  13. hıı tekrar bakınca anladım ki Only You'yu sen izlemişsin ben de yorum yapmışım, ne desem kendime bilmedim şimdi :)) o zaman Chilling Romance'i önereyim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o kdr memnun oldum ki bana tavsiye edecek kdr begenmene.
      hop not alıyoruz yeni filmlere açım ;)

      Sil
  14. Evet iste bu izledigim tek kore dizisidir:)
    İlk basta tarzina alismakta zorlansam da cok begenmistim sonradan:))

    O payetli esofmanin ne kadar oldugunu biliyor msn sen? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))
      payetler teker teker elle işlendi değil mi :D

      madem ilk son olmasın, bak hemen yeni bir diziye başla ;)
      seni güney kore bölümüne alalım ;)

      Sil
  15. Bir kore filmleri hayranı olarak bende,kesinlikle izlicem seyhancm.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zevkle izleyeceksin bence ;)

      Sil
    2. Bu diziyi ben bile duydum sen nasıl atladın Syhnm:)))

      Sil
    3. atlamadım atlamamasına da, birikmiş amerikan dizilerimi tüketmek istedim önce :D

      Sil
  16. Böyle dizileri çok seviyorummm ama malesef uzaktan :) bir türlü şöyle baştan sona izleyebilmiş değilim. Birde tv'den mi takip ediyorsun yoksa dvd den mi Seyhan. Bu konuda fazlasıyla geri kalmış biri olarak soruyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dvd den canım arkadaş indiriyor ben de faydalanıyorum :D

      online olarak da izleyebileceğin siteler bulabilirsin sanırım. b dene bence öyle sevimliler ki seveceksin sanırım :D

      Sil
  17. ben seni artik
    böyle kabul ettim seyhanim...
    sen koreli filmleri/dizileri izlesende
    ben seni cok seviyorum..
    hic bir koreli dizi bunu degistiremez ! hm !
    =)

    YanıtlaSil
  18. Yani sadece dizilerin bittiğinde mi görüşeceğiz :P :P Bunu vesile sayalım. Secret Garden çok iyiydi ya. Ben çok sevdim. Binie'de ikinci en iyim olarak yerini aldı. Artık ne diyeyim başka. İltifat için teşekkür ederiz efenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şkerim artık ben değil sen yoğunsun planı yapacak olan sensin dizilerim bitmesi ancak süreci hızlandırırrr :)))

      Sil
  19. Turk dizileri artik revacta degil mi? Kore dizilerine mi gectiniz?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türk dizileri beni kaybetti ne zmn kazanır bilmem ama revaçta değil diyemem :D

      Sil
  20. izlemediysen greatest love kesinlikle tavsiye ederim.kore dizi favorilerimde ilk üçtedit.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemedim ayse sağol ya ismi bile güzel izlerim artık en kısa zmnda ;) ilk üç önemlidir ;) diğer ikisini de yazar mısııınnn ;)

      Sil
  21. Ya son zamanlarda oldukça rövanşta bu diziler.
    Kore yapımlarını çok duyar olduk, açıkcası merak ediyorum bende.
    Romantik komedi tarzını severim bunlarda öyle mi?
    Bir de dvd leri nereden temin edebilirim bende çok merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romantik komedinin kralı bunlar!! :))))
      dvd leri ben arkadaştan temin ediyorum valla ama dorumlarda bu tür bilgileri bulabilirsin ;)

      Sil
  22. bende izlemedim. merak ettim. Bende bloğuma bekliyorum. www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. BENDE Bİ DİZİ ÖNERİSİNDE BULUNAYIM O ZAMAN NICE GUY MUHTEŞEMDİ :)

    YanıtlaSil

söz sizin...