20 Nisan 2011 Çarşamba

Nikoncu Babanın Canoncu Kızı =)

Yaklaşık yirmi yıl önce.
Babam orta yaş bunalımındayken.
Eve profesyonel fotograf makinesiyle geldi. Kaça aldığını sır gibi sakladı.

Nikondu.
Babam bu hobisinden çabuk soğudu.
Makine kimse kullanmadan bir köşede durdu.(duruyor- duracak)

Şimdilerde ben heves ediyordum bu makinelere.
Ama çabuk söner miydi hevesim?
Bıkar mıydım?
En iyisi hiç bulaşmamalıydım.

Ancak sigaram, içkim, kumarım..
Hatta manikürüm, pedikürüm.. yani ki kuaförüm.
Yine arabam, benzinim..
Kısacası masrafım...

Yoktu!

Ve ben bu makineyi almaya hak kazanmış hissediyordum kendimi.
Değil miydi ki çok usluydum.
Ödüllendirilmeliydim.


Zeynep'le bir kerecik konuşmayla Canon almaya karar verdim.
Babam çok karşı çıktı; madem inat ettin, alacaksın bari Nikon al, dedi.
Biliyordum böyle yapacağını, dedim. Gerçekten biliyordum!
Ama bir eve bir Nikon yeterdi :)

Makine alırken Ayci'ye sormamak olmazdı.
Seçtiğim modelle biraz dalga geçip sonrasında gözümü açtı.
Bende onun sözünden çıkmadım.

Ay bıraksanız daha çok yazacağım.
Bırakmayın.
Kıpır kıpır içim ve de fıkır fıkır :))))))))

45 yorum :

  1. Ah ah tebrik ederim canııım,güle güle kullan. Güzel anları, hep gülümseyen yüzleri yakalaman dileğiyle :)

    Darısı başıma bir CanonEos550D ^_^ (Amin)

    YanıtlaSil
  2. :)) Güzel güzel günlerde en güzel kareleri çekin . Hayırlı olsun . Ben de Nikon kullanıyorum ama hayalim bir Canon makinası. Bunun modeli nedir ? Güzel fotoğrafları bu sayfalarda görürüz artık.

    YanıtlaSil
  3. sonunda :D hadi gözün aydın Seyhan :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan fıstığım :)

    YanıtlaSil
  5. hey çok güzel :) iyi yapmışsın hadi bakalım senin gözündende izleyelim hayatı :) güzel fotograflar çek canonunla :) benimde olur inşallah :)) hangi model aldın peki ? sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Süperr :) sonunda..Darısı da bana inş. yakın zamana :)Hep mutlu karelerin olsun inş.Seyhanım..

    YanıtlaSil
  7. Süperr :) sonunda..Darısı da bana inş. yakın zamana :)Hep mutlu karelerin olsun inş.Seyhanım..

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun seyhanım pardon bayan şipşak :)

    YanıtlaSil
  9. Daha gözümün ucuyla görür görmez içine alıverdi bu yazı beni :) Bir Nikoncu olarak bile -NikonD90 hayallerimden de bellidir zaten- çok sevindim inan :) Allahım nolursun artık benimde bitane olsun :)
    Seyhanım sen yaz ben dinlerim seni,bol bol fotoğraf çek bize yeni cicinle :) Ay senden çok heycanlandım galiba.Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  10. Hangi model olduğunu sormayı unuttum valla :D

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan Canonunu :) Ben de çok heves ediyorum ama... Kafam "ama"lar ve "acaba"larla dolu olduğundan cesaret edemiyorum pek. Makinanla hep güzel anlara tanık olursun umarım...

    YanıtlaSil
  12. cok ıyı bır secım ben cok arastırdım ve canon d500 aldım ...daha 1 haftalık..ama sımdıden kesfettım bıraz turkce menu olması cok faydalı... kıtapcıgı okuyorum bır yandan ama daha teknık bılgıler ıcın eger ıstersen bır adres buldum orda anlatımlı cd ler'i indirebiliyorsun cok faydsı oluyor... ıyı gunlerde kullan cnm..her karen mutluluk dolsun!

    YanıtlaSil
  13. Heppppppppp güzel mutlu anıların ve hatıraların olsun keyifli anlarını ölümsüzleştiresin cici makinenle:)))

    YanıtlaSil
  14. E süper :) o halde güzel fotograflar göreceğiz yakında desene ;)

    YanıtlaSil
  15. Hehe başlık beni bitirdiii bitirdii! :))

    YanıtlaSil
  16. Harikasın tatlım :) senin gözünden İstanbul nasıl görünecek bakalım :)

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun, darısı başımıza inşallah..
    fotoğrafları bekliyooruz o zaman biz :)

    YanıtlaSil
  18. Ben de Canon' cuyuuummm, ben de yeni aldım :) Güle güle kullan Seyhancım, modeli ne?

    YanıtlaSil
  19. olleyyyy oleyy kendim almış gibi sevindim uzun zamandır istediğini biliyordum olley yuppiiii:))

    sıra temel fotoğrafçılık kursuna gitmende! halk eğitim merkezlerinde iyi hocalar eşliğinde güzel kurslar var, biliyorsun ki halk eğitim merkezleri yta da üniversitelerin güzel snaatlar hoıbi-kurs atölyeleri yazın kapalı, son kurs takvimlerini yakalamalısın, yazın bol bol fotoğraf isterim senden=))

    YanıtlaSil
  20. seyhanim hayirli olsun:)) bende bi nikon siparisi verdim, ayciye bilmem kac kez sordum oda dedi ki " bu gönül isidir nero" gönlümü dinledim ve bir nikona asik oldum:)

    YanıtlaSil
  21. hayırlı olsun seyhancım aramıza hoşgeldin, süper seçim:)
    güzel karelerde buluşalım;)

    YanıtlaSil
  22. Bu fotoğraf makinasını öyle çok haketmişsin ki,ama az, yazdığın o masrafın olmayan şeylerin yerine daha çok şeyler almalısın..

    YanıtlaSil
  23. Bak şimdi bir nikoncu olarak kızdım sana :)))) şaka şaka hayırlı olsun canım...Aramıza hoşgeldin sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Doğru kişilere danışmışsın canım. iyi günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  25. Seyhan seni okuyabildiğim için öyle mutluyum ki..kaç gündür bir kez olsun sayfana gelemedim ama şimdi aylar sonra kapına gelmiş gibi hissettim:)
    yavrun tekrar hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  26. Derkenar,
    teşekkür ederim canım.
    bende 550 d isteyip isteyip 500 d aldım ona göre :)

    Dalgaizleri,
    inşallah görürsünüz valla ne diyim bir yeteneğim var mı onu bile bilmiyorum :D
    modeli yazmamış mıyım ne ayıp: 500 D

    Ahu,
    Evet!! sonundaa :)

    Cake Life Behiye,
    teşekkürler canım ;)

    Burcu,
    500D aldım.
    inşallah güzel fotolar çekerim inşallah sende istediğin amkineyi alırsın ;)

    Selfet,
    evet evet sonunda!!!
    hadi seni de bekliyoruz aramıza ;)

    Nalan,
    yeni lakabımı çok sevdim!

    Hayalci,
    darısı başına canım . sen al bende seni istediğim akdar dinleyeceğim söz:)
    modeli canon eos 500d

    YanıtlaSil
  27. Doodle,
    artık bir yerde tak ediyor ve tamam diyorsun.
    biraz daha zamana ihtiyacın var demek ;)

    Çilekli Kız,
    oo seninkide çok yeni!isterim tabi o adresi madem faydası var mutlaka istiyorum hemde :)

    Zeynep,
    ayy inşallah inşallah:)

    Selin ERgeçer,
    bilmem ki görebilecek misiniz? ya ben gerçekten çok yeteneksizsem :)

    Modafobik,
    geçmişimden ilham aldım :p

    Yeşim,
    daha kötü yansıtmayayım da :D

    ES,
    deneme fotolarıyla kimsenin canını sıkıp soğutmayayım diyorum ama gelir yakında darısı size ;)

    Demet,
    canon kardeşliği!! 500D aldım demetcim

    YanıtlaSil
  28. tarih84,
    ya sen bir daha geldiğinde boy boy hatta köşe bucak çekimlerime maruz kalacağın için elbette sevineceksin.
    kurs için araştırma halindeyim canım merak etmee ;)

    Nergiscem,
    sen ki compact makinenle bile harikalar yaratıyordun ne gerek vardı bir de profesyonel mekina almaya:)ömrüm seni kıskanmakla mı geçsin nero? :))

    Meyra,
    ayy hoşbuldum!!!
    buluşalım buluşalım ;)

    Reyhane,
    ya sen harika bir kadınsın! kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. kendimi ödüllendirmeye devam edeceğim fakat göze batmamalıyım :)

    Nehirccem,
    yoo yoo ben nikon kötü demiyorum ki :) der miyim hiç. demem!
    sewresh sen ben. bir foto gezisi planlarım var ona göre :)

    Hande,
    inanılmaz yardımları oldu. inanılmaz ilgileriyle.
    teşekkür ederim ;)

    Zeynep,
    oh ya artık girebiliyor musun? hemde bu yazımın üstüne:) harika!

    YanıtlaSil
  29. Canımmmm merhaba!Nasılsın?Bloglar açıldı ya,artık okuyabiliyorum herkesn blogunu:)
    Canon almışsın,tebriklerr!Güle güle kullan,çok doğru bir karar vermişsin Canon almakla!Ben de eşimle çok tartışmıştım Canon mu Nikon mu diye!O Nikon istedi,ben Canon!Sonunda benim dediğim oldu,ama o da memnun oldu:)

    YanıtlaSil
  30. Ben de o kişilerin başını ağrıtanlardanım ve d500 almaya karar verim. Ayçi d450 bile olur dedi. Daha doğrusu ben ilk onu düşünmüştüm. Şimdi bi sitede uygun fiyata buldum. Peki sen nereden aldın Seyhancım? Yani net.ten mi, mağazadan mı?
    Güle güle kullan ve benim de böyle bir yazı girmem için dua et :)))

    YanıtlaSil
  31. Canım ne iyi yapmışsın.Bekliyoruz biz de sana bahşedilen bu nimetin meyvelerini.Bakalım hangi detayları yakalayıp sanatını konuşturacaksın manikürsüz parmakcıklarınla :))

    YanıtlaSil
  32. hayırlısı olsun bence ıslatmalı bu durumu :)
    kahveyle buluşmak gerek :)

    YanıtlaSil
  33. Modafobik,
    begenmene sevindim ;)

    Kitap Kurduyum,
    ohh be yorumunu görmek ne güzel!!!
    önemli olan sonunda memnun olmak zzaten değil mi ;)

    Nazo,
    amerikada ingilterede ve almanyada sordurdum en uygun almanyadaydı ordaki kuzenimden istedim. karlı bir alışveriş olduğuna ailemi ikna edemediysemde kendim ikna oldum :)))

    Taze kahvem,
    dikkatleri parmaklarıma çektiğime göre manikürümü kendim yapsam iyi olacak :) gözünden de kaçmaz canım benim ;)
    inşallah yeteneğim vardır az da olsa yoksa işim zor sanki :D

    Ceyda Bural,
    ceyo duygularımla oynama bak bu teklif çok iyi geldi yapışabilirim sanaaaa :))))

    YanıtlaSil
  34. Şekerim hayırlı olsun. Bol bol güzel fotoğraflar çek.

    Not: Ben de makinayı aldırana kadar kırk takla atmıştım, sonra hevesle hiç yanımdan ayırmadım Hatta tatillerde bile yanımdaydı. Şimdi nedense yük geliyor.

    Ayrıca bir dip not daha: Bu benim domuzluğumdan ileri geliyor olabilir:)) Sende aynı etkileri bırakmaz meraklanma:)

    YanıtlaSil
  35. Ay Ay Ay bişi daha. Ben Nikon'cuyum. Yaşasın Nikon'cu olmak:))

    YanıtlaSil
  36. Dersaadet,
    ne kadar asiyim görüyorsun babama karşı geldim :)
    ben alıp hava aldırmadım henüz kurcala kurcala otur modundayız ikimiz ama çok mutluyuz :D Allah sonumuzu hayır etsin :))))

    YanıtlaSil
  37. Umarım Hayatın kadrajına hiç üzgün girmezsin bir ömür :)

    YanıtlaSil
  38. coooookkkkk sevindimmmmmm =) hayirli olsun artik bol bol fotograf görmek istiyorum !!!
    bide babam nikoncu eee sena da nikoncu oldu =P
    nikonummmm benim... onun gibisi yok=P

    YanıtlaSil
  39. aaa aynından bende aldım, çok taze benimkide :) güle güle kullanalım :D

    YanıtlaSil
  40. FD,
    ecmain diyorum ;)

    Want more fashion,
    babanın izinden ilerliyorsun demek :)) senii senii

    Bahar ve kızısı Yağmur,
    ow harika di mi neler hissettiğimi anlıyorsun. tıpkı benim seni anladığım gibi :)

    YanıtlaSil
  41. pardonnnn?
    dalga gecmek derken?!?!

    cok ayip.

    YanıtlaSil
  42. Ayci,
    hani ben bir model begemiştim de sende o objektifle ne yapacaksın diye gözümü açmış ve seni begendiğim makineyle çok güldürdüğümü itiraf etmiştin.. :))
    ondan bahsediyorum yoksa hakkını ödeyemem ;)

    YanıtlaSil
  43. Hayırlı olsun canım. Sonunda aldın çok istiyordun :) Ama merak ediyorum bundan ne zaman, ne kadar sürede sıkılacaksın ha ha ha. Kötüyüm biliyorum :P

    YanıtlaSil

söz sizin...