20 Temmuz 2010 Salı

Giotto

İnsanın yurt dışında akrabaları olacaksa, Almanya'da olsun.
O akrabalar çikolata getireceklerse Giotto getirsinler:)

Avrupanın çeşitli ülkelerinde (Almanya, İngiltre, Fransa, Danimarka) akrabalarım var. O akrabalar gelince çikolata getirirler.

Almanya'dan gelenler dışında getirilenleri yiyemiyorum bile!
Almanya'dan gelenlerde ise Giotto'nun yeri ayrı.

Paylaşamadığım tek çikolata.

Almanya'dan gelen kişiler arasında sadece annemin getirdiği çikolata;
Sanmayın her gelen bana Giotto getiriyor:)

Anneminde sadece bana getirdiği çikolata;
Sanmayın yani diğer çocuklarına da getiriyor:)

Giotto adamı şair eder,
dillendirir.
Seyyah eder,
yollara düşürür...



Bu foto elimde kalan son Giotto'm(du)
Doğru ya! Fotograf çekiminden sonra kayıplara karıştı :Pp

29 yorum :

  1. bend ealmanyada olmak istiyorummm, gitmek istiyorum, valla herkese çikolata getirirmmm:(((

    YanıtlaSil
  2. Ben seni tanıyorsam, benimle paylaşırsın :) Hı?

    Afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil
  3. ahh bu yapılmaz ki ama yaa ben çikolata asıgıyım zaten ve bundan burada kesin yoktur. ferrora tarzında sanırım ferroradan daha müthiş bir tadı varsa ben bu lezzeti düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. ben çikolata sevmem,
    ama bir meraktır uyandı bende...
    ilk fırsatta,bir şekilde tadılacak:)))))

    YanıtlaSil
  5. bu küççümük çikolataya mı dökülüyor bu methiyeler ayol ?

    YanıtlaSil
  6. Benim de en sevdigim ama aslinda cikolata olmayan cikolata odur:))

    YanıtlaSil
  7. hmmm demek öyle...
    ben ilk kez görüyorum bu çikolatayı!!!!

    YanıtlaSil
  8. Yaşamın her alanından seçtiğim çalışmaları, yazarlarının izniyle “Bloglardan Seçmeler” adlı sitemde yayınlıyorum.
    Sizin de izniniz olursa bloglarınızdan seçtiğim çalışmalarınızı, kaynak göstererek yayınlamak istiyorum.
    İyi günler dileğiyle.
    Sabahattin Gencal

    YanıtlaSil
  9. bu kadar çok övüldüğüne göre cidden merak edilesi bişe..

    Alamanyada da akrabamız yok ki?? neye benziyor türkiyedeki çikoltalardan??

    YanıtlaSil
  10. allah senin iyiliğini versin öldüm gülmekten..merak da ettim bende kuzene söyleyeyim getirsin bir gıdım da olsa belki yiyebilirim nede olsa yılda 10 gr çukulata yutkunabiliyorum bünyem o kadarını kaldırabiliyor..hakkaten cinsim yahu çukulata yutkunamayanından:(

    YanıtlaSil

  11. Beyazın İstilası, aman napcan almanyayı be :) ama herkese çikolata getireceksen git tabii :)

    Sıradan Bir Sazan, bu lafın üzerine sanırım paylaşırdım :) ama maalesef taze bitti :Pp

    Handan, yaw yok böyle bi tad diyorum bak :) bu fa ferrero nun bir ürünü demem yeterli olacaktır :)

    Cep Aynası, çikolata sevmeyen insanlara hep özenmişimdir :)

    Neval, bu küçük şeritin içinde 9 adet top halinde var çikolata o şeritte 4lü satılıyor hepsi tek seferde yenilebiliyor :)

    YanıtlaSil

  12. Sünter, rafaellonun üstüne yazıyor mesela ohne schocolade diye bu da mı öyle bak bunu bilmiyordum işte :)

    Gençbiranne, köşe bucak saklıyor muymuşum ne? :)

    Sabahattin Gencal, çok memnun olurum, kaynak gösterdiğiniz müddetçe sakıncası yok. seçeceğiniz yazıyı da merak ettim şimdiden :)

    Kayıtsız, hımm türküyede ki çikolatalara pek benzemiyor desem. ama yumuşak bir tadı var. böyle yuvarlak kısım çıtır ince bir gofret içi akışkan sıvı halde çikolata. offf!!! :)

    Tarih84, eminim bunu yiyebilirsin yiyemezsen yardımcı olurum hiç merak etme :):) ayrıca çikolata ya yenmez mi ? :)

    YanıtlaSil
  13. Hahah düğün ne zaman Giotto & Seyhan gururla sunar :)

    YanıtlaSil
  14. senin gittiğin yerlerde varmıydı edoşum getirsene bana bi paket :)

    YanıtlaSil
  15. Bunun üstünde de "Italienische gebäck" yaziyor.Cikolata degil yani:)
    Italyan kurabiyesi gibi bir sey.
    Amaaan neyse ne:) bende sevmeyene rastlamadim henüz.
    Sanada afiyet bal seker olsun ama olmus zaten:))

    YanıtlaSil
  16. eee bana söyleseydin ben sana bir sürü gönderirdim...bir daha ki sefer artık.

    hatırlat bana...almanya ya gidiyorum diye yazdıgımda ;)

    YanıtlaSil
  17. Valla bu kadar reklamdan sonra sana bir koli yollamaları lazım ama adamlar türkçe bilmiyordur. :))Bende çikolata aşkının ne demek olduğunu bildiğim için hislerini çok iyi anlıyorum Seyhan. :) Tek gerçek aşk, çikolata aşkı.
    İsviçre çikolatalarını da tavsiye ederim Seyhan. Eğer orada da tanıdığın varsa, istek yap. :)

    YanıtlaSil
  18. Syhn, yediğini içtiğini blogta anlatman cok ayıp :D yiyen var yiyemiyen var, yemek isteyip bulamıyan var :D

    Afiyet olsun bakalım :)

    YanıtlaSil
  19. Sünter, gramını bile biliyorum ama o dikkatimi çekmemişti:)
    yerken üzerindeki yazıları daha dikkatli okumalıyım :Pp

    Ayci, böyle söylemen bile yeterli ama yetmeyecek:) umarım dediğine pişman olmazsın :)

    Semra, zaten okuyacaklarını bilsem yazamazdım böyle reklam kokuyor bunlar derlerdi :P maalesef isviçrede akrabam yok oraya da abimi göndermeyi planlıyorum ya da isveç miydi :)

    Derkenar, ay rezil ettin beni yüzüm kızardı :)
    tamamen hizmet amaçlı bnm bu yazım gurbetçilerimizden siteyiniz demek istedimdi :)

    YanıtlaSil
  20. valla merak ettim şimdi bak..
    çok da özledim almanya çikolatalarını..

    YanıtlaSil
  21. Ay ben hiç yemedimmmm.Almanya'ya gidicek bi arkadaş var ,sipariş ediim hemen :) Afiyet olsun sonra da ;)

    YanıtlaSil
  22. İzniniz üzerine bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. İyi günler dileğiyle

    YanıtlaSil
  23. Afiyettt olsunnnn :) Çok şekersin yaaa :pp

    YanıtlaSil
  24. iste buna bayiliyorum, sütlü kahvenin yaninda yenmes gereken cikolata. seyhanim ben sana getiririm gelince inaAllah:)

    YanıtlaSil
  25. Yavvss ne biçim anlatmışsın beaa...Ben de istiyorum.Almanyalı bi yakını tedarik etmem lazım herşeyden önce :)

    YanıtlaSil
  26. Kuzum, bir daha Giotto mudur nedir işte ondanın olursa, bi ısırık alim ha, heç yemedim be cano, kusur kalmasam?

    YanıtlaSil

  27. Çelebi74, aslında gurbetçileirn tatil zamanı çevrende gelenler olabilir :)

    Ebrulim, oldu ki begenmedin... ben burdayım :Pp

    Sabahattin Gencal, ilginiz için teşekkürler.

    Nergiscem, ee ne zmn geliyorsun :)))

    Taze Kahvem, artık bak balının çaresine :P -bak bana gelenlerden veririm demiyorum :)

    Reyhane, valla seninki en güzeli, boşver :) -ay nası pişkinim :)

    YanıtlaSil
  28. Seni gidi pişkin seni:)Yok diyosun yaneeee..

    YanıtlaSil
  29. Canım çok iyi anlıyorum seni :) Çikolata insanı şair de yapar, mecnun da ;) Çok mu abarttım?

    YanıtlaSil

söz sizin...