26 Mayıs 2010 Çarşamba

İlk Ojelerim

Benim bir okuyucum var.
Tarih84 kayıtsız adıyla yorum bırakıyor.
Sonradan öğrendim ki J.Potter arkadaşımızın arkadaşıymış.
Sıkı bir blog takipçisi.

Geçen beni görmeye İzmir'den İstanbul'a geldi :Pp
Tamam tamam yalan söyledim.
İstanbul'a gelmişken beni de göresi gelmiş.
Çok sevindim tabii..

Ben, Handan (Tarih84) ve J.Potter Üsküdar'da buluştuk.
Vapurla Karşıya geçtik.
Tabii vapurda çay içtik ;)

Sultan Ahmed'e yürüdük, bir Kore restaurantına girdik.
İçeri girerken keskin kokusu sizi tıkıyor daha da bir şey yiyesiniz [böyle bir kelime var mı:) ] gelmiyor.

Handan yazdığım konulara göndermeler yaparak mest ediyor beni.
Nasıl aklında kalıyor diye şaşırıyorum.

Ayrılmamıza yakın bana minik bir paket veriyor.
Siz bilirsiniz belki ama ben bilmiyordum. Flomar 319 nolu oje pek popülermiş ama değiştirilmiş ve eskisini arıyormuş kllanıcılar.
Handan bana bir 319 renk birde rakı beyazı oje almış
"Seyhan denesin onun görüşünü alalım dedim" diyor.

Böylece hiç makyaj eşyası olmayan benim iki adet ojem olmuş oluyor, birde tırnak stickerları..

Şimdii...
Ben ojeleri sürdüm. Sürmek denilirse tabii.. Taşıra taşıra.. Tırnaklarıma değil parmaklarıma adeta :D
Ama öncesini bilemediğim için kıyas yapamıyorum...


Sonra kuzenim Fatmaya sürdürdüm. Hem oje sever, hem parmakları güzel, hemde ne dersem yapar :) -hee tabii tabiii-


Oje postlarında gördüğüm gibi poz verdirmeye çalıştım ama çok banal buldular benden söylemesi:)

Elif'im yaratıcı fikirlerini kullandıda çekimler tamamlandı:)

Handancımmmmm..
Yine gel, bana yine oje al bebişimm ;)


Senin nezdinde tüm kpss ye gireceklere başarılar diliyorum.
Allah kimsenin emekleirni boşa çıkarmasın.

19 yorum :

  1. Ojelerin rengini bilmesem anlamazdım. Daha yakından çekin bir dahakine :D Seni görmeye geldi de denebilir. Daha gelmeden bin kere seninle de buluşup bulaşamayacağını sordu. Hayır olmaz diyecektim ama kıskandığım çok belli olur diye demedim. Bir de o kokuya zamanla alışıyorsun. Her gittiğimde daha az rahatsız ediyor.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yapmışsınızzz :D ojeleride cok sewdim :) parmaklar güzel ondan dahada bir güzel duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten de güzelmiş bu renk
    ben de pek oje sürmem
    ama başkasında beğenirim
    güzel bir buluşma olmuş canım
    başarılar diliyorum sınavda

    YanıtlaSil
  4. ya nasıl hiç makyaj malzemen yok??..aslında sen ne mutlusundur..için için keşke ben de öyle olsam diyorum ama mümkün değil..bu arada telefonu tutan eller kiminse çok güzel gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle başarılar sınavda,

    ojeler yakışmış , bence sürmelisin :)

    YanıtlaSil
  6. test kitabını görünce bi kez daha yüzleştim bu acı gercekle seyhancım..Allahım seninde emeklerini boş etmesin..

    Ayrıca bende gayet güsel olmuş trnaklarında hiç bi sorun yok;

    Hı bide bende bloğuma beklerim cnm;)

    YanıtlaSil
  7. öncelikle amiin diyorum hak eden kazanmalı kpss zor iş...ojeler yakışmış bu arada:) bloğunda oje de böylelikle eksik olmamış oldu:)seni tanıdığıma çok mutlu oldum,inan tanışmayı çok stiyordum, bu denli dolu dolu hayatın her rengini barındıran biriyle hoş bir sohbet ilaç gibi geldi,sağolasın seyhancım.canım j.potterımız sayesinde tabikide:)

    YanıtlaSil
  8. gezin gezin yarasın şekerler kpssde de hepinize bol şans canım

    YanıtlaSil
  9. wuuuhuuu 319 gercekten süpermis!!!
    bende pek oje sürmem ama yine de evde 4-5 tane oje vardir öle bi kenarda dururlar =P

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan,benimde bir flormarim var ama 319 degil :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çok merak ediyorum, oje ve ruj yokken, biliyorsunuz o zamanlar vardı. Kadınlar yine cazip yaratıklardı erkekler için, hiç bir zaman niye ruj sürmemiş, niye tırnakları ojesiz diye bir kız arkadaşıma aaaa diye bakmadım. Bana göre çok öenmli şeyler değil, rujunun olması veya ojesi. Bazen öpüşürken rujun tadı tuhaf bile gelir hatta, ojenin bana verdiği etki zaten hiç önemli değil. bilmiyorum yağlı gibi his veren ruj yerine, ince zarlı dudakların dudaklarıma direkt değmesi daha güzel olur.

    Kızmadınız bana di mi ???

    YanıtlaSil
  12. çok yakışmış kuzum...
    umarım artık benim ojelerime karışmazsın:)))

    YanıtlaSil
  13. bi zamanlar bir heves ben de almıştım soğan kabuğu rengi bir iki sürdüm hevesimi aldım kurudu gitti seninkinin akıbeti ne olaki ?

    YanıtlaSil
  14. :) Çok keyif aldım yazını okurken Seyhan:) Walla bizim ev ojeden geçilmiyor diyebilirim:) Kırmızı tonlarını seviyorsan tavsiyem: Flormar 48:) Çok öptüm sevgiler:)

    YanıtlaSil

  15. J.Potter, bi dahakine mi? o ojeler çok zor temizleniyor yaa :D

    Chunly, benim parmaklarımda fena değil ama fotojenik değiller :D

    Mavianne, tıpkı benim gibi:) gzel sürülmüş güzel ellerde pek bi hoş oluyor :)

    Nilgün, yok valla. ama senin gibi ilgileri görünce özeniyorumm :)

    Cherryblossomgirl,eller benim değil :D düşün artık kendi elleirmi kullanamadım bence sürmemeliyim:)

    YanıtlaSil

  16. Ayshenur, kuzenimin elleri kuzenimin kitabı :(
    takibindeyim altın saçlım ;)

    Tarih84, cnmmm.. bende seni tanıdığıma çok memnun oldum sınavdns onra yine gelirsin yine gezeriz inşallah ama kore restaurantna değil bir sosyal tesise gideriz yemeğe :D

    Stil Direktörü, ayrı ayrı geziyoruz ama kavuşamıyoruz :(

    Sena, evde durması iyidir diyorsun :D benimkilerde köşede durun bakalım ;)

    Butterfly, ay bi bnm yokmuş iyi olmuş handanın hediyesi :)

    YanıtlaSil

  17. Lacivert, hiç o zmnları düşünmemiştim ayrıca kızmadım. o sizinle makyaj yapan/yapmayan kız arkadaşınız arasında artık :)

    Gençbiranne, parmaklarımla 319 da sokağa çıkmadım herhalde bilmem anlatabildim mi :D

    Neval, cnm valla zor iş bir. daha sürerken temizlemeyi düşünüyorum bana göre değil pek:)

    Tümay, kokoş seni :D kırmızı değilde bordo belki.. koyu renkleri çokbegeniyorum tabii başlarının parmaklarında ;)

    YanıtlaSil
  18. bende arkadaşımın tırnağında bir oje beğenmiştim ve hemen aldığı yeri ve ojenin numarasını öğrendim ama aynı tonu maalesef yakalayamadım ..
    daha sonra aynı tonlarda 4 tane daha oje alıp hiç birinde istediğimi bulamayınca bir daha kimsenin ojesininden almamaya karar verdim :))

    YanıtlaSil

söz sizin...