9 Ekim 2009 Cuma

Yıl 2019



Mrs. Baros tarafından mimlenmişim.
Mim konusuna gelirsek; 10 yıl sonra kendinizi nerde, nasıl, kimle görmek istiyorsunuz, hayaliniz nedir?

10 yıl sonrayı düşünmek çok acı verdi bana ama hayır bu mimin eğlenceli bir yanıtı olması gerekiyor.
Hayır 10 yıl sonra devletten ötenazi hakkımı istiyor olmayacağım. Ve hayır çöp evde yaşayan bir asosyal olarak görmüyorum kendimi! :s

Ben on yıl sonra aşık olduğu adamla 9 yıldır evli -buna göre bir yıl içinde birini bulup evlenmeliyim :)- , 2 kız çocuk annesi, uzay yolculuğundan henüz dönmüş, 36. doğum günü partisinin hazırlıklarını sürdükmekte olan ve sadece 24 yaşında gösteren, aile (kocam ve kızlarım hariç) ve arkadaş çevresi şimdikinden farksız, elini attığı her işten alnının akıyla çıkan başarılı bir ekonomi haber spikeri olarak görüyorum kendimi :p

Ve mimi

Hesionka'ya

Zeynebin Kelebekleri'ne

Siyaha Sevdalı' ya gönderiyorum ;)

17 yorum :

  1. ekonomi haber spikeri işi tamam da niye bu sene evlenmelisin onu anlamadım :))

    YanıtlaSil
  2. Güzel hayaller..:)
    Dilerim eksiği olmaz fazlası olur..
    Bende kız çocuğu istiyorum sahi:)

    YanıtlaSil
  3. asuman türüt öztürk9 Ekim 2009 18:59

    :))))
    bugün beni tek güldüren şey bu yazındı datlum!!cidden çok güzel hayallerin umarım hepsi birer birer gerçek olur(amiiiinnnn)

    YanıtlaSil
  4. tamam canım..hemen ne demek:)

    YanıtlaSil
  5. ...36. doğum günü partisinin hazırlıklarını sürdükmekte olan ve sadece 24 yaşında gösteren...

    çok tatlısın yaa :)) bence bu sevimlilikle 20 gösterirsin o yaşında... :)

    YanıtlaSil
  6. Osman Tuncay, 10 yıl sonra 9 yıllık evli olacağım ya o yüzden bu sene bulmama gerekiyi :)

    Stuven, amin :))

    Khaos, Allah gönlümüze göre versin :)

    Asucum, olacak şeyler değil tabii biliyorsun gülüyorsun:))

    Zeynepcim, beklemedeyim ;)

    Merbe, gösteririm di mi :D nerelerdesin cnm özelttin kendini he!

    YanıtlaSil
  7. HAYALPEREST DOSTUM SEN YAŞLILIK HASTALIĞINI BİLE BELİRLEMİŞKEN 10 YIL SONRASINI HAYAL ETMEN HİÇDE ŞAŞIRTMADI BENİ :))

    YanıtlaSil
  8. 2 kız çocuk hayalini çok sevdim.. benim de çok hoşuma giden istediğim bişeydi ama henüz kısmet olmadı. bu saatten sonra da olmaz zaten :)
    tüm hayallerin gerçek olur umarım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. :) hadi hayırlısııı.Ekonomi haberlerini senden alırken,bu günleri yad ederiz yıllar sonra :)

    YanıtlaSil
  10. cnm arkadaşım, şaşırmayacağını biliyordum :)

    Gülcan, inşallah çok ii bi gelinin olurda kız evladına hiç bi zmn gerek duymazsın ;)

    Ebruli, :)) ay ne hoş olur...

    YanıtlaSil
  11. Valla Seyhan senin ekonomiye ilgi duyduğunu bilmiyordum. Çok şaşırdım. Seni de bizim enstitüye alalım hemen. :) Madem bu kadar seviyorsun tez konumun araştırma tarafını sana devrediyorum. :)) Uzaya giderken beni de götür yanında :)

    YanıtlaSil
  12. haber sunmayı istemişimdir hep, haberleri sunacaksam ekonomi haberlerini sunarım! insanı akıllı gösteriyor:))

    YanıtlaSil
  13. inşallah olur seyhancım hepsi,ama içimden bir ses hep evlende gör diye gülüyor kıskıs:)Aman kociş duymasın

    YanıtlaSil
  14. euheueuhe hep böyle diye diye soğutuyorsunuz he! siz evliler yok musunuz :))

    YanıtlaSil
  15. hadi bakalım inşallah..istediin gibi olsun her şey :)

    YanıtlaSil
  16. saol cnm. bu kdrı da fazla ama :))

    YanıtlaSil

söz sizin...